Daarom had ik al een paar maanden geleden tegen Clown683 gezegd dat we deze niet zouden gaan doen, te in-crowd zeg maarNou, ik denk niet dat de grap is aangekomen bij de meesten onder ons...
Gelukkig is het weer 2 april, gelukkig duurt het weer 364 dagen voordat het 1 april is.
Wie ben jij?Daarom had ik al een paar maanden geleden tegen Clown683 gezegd dat we deze niet zouden gaan doen, te in-crowd zeg maar
Maar niemand luistert naar mij
ondanks het feit dat het een 1 april grap isOok een grapje van Bolski
Net als deze: Vrijwilligers gezocht
en deze: M-F gaat een strandrace organiseren!
Ben bang dat er geen beginnen aan is. Je kunt beter taalcursussen gaan geven zodat ze minder fouten maken.ondanks het feit dat het een 1 april grap iszou ik als taalnazi best een handje willen helpen
ik wordt altijd zo bie so wel een beetje lammoedig van al die verassende taalvaudten
wtf wat is er mis met de taal en leterkunde op MF omfg
heb ff rondgekeke maar kan niet vinden wat er mis mee is
?
mzzl
Nou, ik denk niet dat de grap is aangekomen bij de meesten onder ons...
misschien is www.forum-dernederlandschetaal.nl dan wat voor jou?ondanks het feit dat het een 1 april grap iszou ik als taalnazi best een handje willen helpen
ik wordt altijd zo bie so wel een beetje lammoedig van al die verassende taalvaudten
ondanks het feit dat het een 1 april grap iszou ik als taalnazi best een handje willen helpen
Daarom had ik al een paar maanden geleden tegen Clown683 gezegd dat we deze niet zouden gaan doen, te in-crowd zeg maar
Maar niemand luistert naar mij
Best stom van je... nu ben je mooi een paar Duvels misgelopen...
Bolski daarintegen, die bleek wel omkoopbaar...
Ik kliktemisschien is www.forum-dernederlandschetaal.nl dan wat voor jou?
Overigens is afterparty zonder 'h'.aftherparty?????