JeffreyB.
MF'er
Hallo motormuizen,
Voor mijn smalle schuur ben ik op zoek naar een verrijdbare paddock.
Het idee is dat kan ik de neus van de motor dan makkelijk in de schuur kan rijden en daarna de kont van de motor naar de zijkant kan duwen om weer makkelijk ruimte vrij te maken.
Wensen:
- Praktisch, compact en makkelijk in gebruik
- Stabiel en veilig
Vragen:
- Hebben jullie ervaring met één van deze modellen? (ging het goed qua levertijd enz.?)
- Heb je eventueel een betere suggestie?
Hierbij wat modellen waarover ik twijfel:
(Zonder bobbins)
Mijn voorkeur nu:
Want:
- lijkt mij makkelijk in gebruik
- compact
- hoeft geen extra onderdelen op de motor te plaatsen.
Heeft iemand ervaring met dit apparaat?
Voor mijn smalle schuur ben ik op zoek naar een verrijdbare paddock.
Het idee is dat kan ik de neus van de motor dan makkelijk in de schuur kan rijden en daarna de kont van de motor naar de zijkant kan duwen om weer makkelijk ruimte vrij te maken.
Wensen:
- Praktisch, compact en makkelijk in gebruik
- Stabiel en veilig
Vragen:
- Hebben jullie ervaring met één van deze modellen? (ging het goed qua levertijd enz.?)
- Heb je eventueel een betere suggestie?
Hierbij wat modellen waarover ik twijfel:
Center Paddock Stand compatibel met KTM 1290 Super Duke R 20-23 Lift ConStands Power-Evo oranje
Complete set inclusief model-specifieke adapterplaat Central Paddock Stand voor snel en eenvoudig opvijzelen van de machine Gemakkelijk manoeuvreren dankzij de robuuste dubbele wielen Afmetingen: lengte 78 cm / breedte 54 cm / hoogte 75,5 cm Maximaal draagvermogen 300 kg bij 17 kg eigen gewicht...
www.motea.com
xlmoto
www.xlmoto.nl
Mijn voorkeur nu:
Motor-Mover Achterwiel de Luxe
Dé Originele Motor-Mover met dubbele zwenkwielen die u helpt uw motorfiets makkelijker te verplaatsen in de brandgang/berging/garage/schuur en op ongelijke vloeren.
www.originelemovervoordemotor.nl
Want:
- lijkt mij makkelijk in gebruik
- compact
- hoeft geen extra onderdelen op de motor te plaatsen.
Heeft iemand ervaring met dit apparaat?