Een betere reden bestaat er volgens mij niet. Mooie bike, lekker genieten! 🏍Hoi allemaal, deze komt er in januari…nog even wachten dus.
Na ziekte (nierkanker en encefalitis) wordt dit mijn #vierhetleven bike
Voorheen vmax1200, xjr1300, vmax1700, diavel gen 2 en 1, s2r1000, monster 900 wordt t deze v4.
Gr dennis
Een betere reden bestaat er volgens mij niet. Mooie bike, lekker genieten! 🏍
Daar ga je een hoop plezier van beleven, maar belangrijker nog sterkte met je gezondheidHoi allemaal, deze komt er in januari…nog even wachten dus.
Voorheen vmax1200, xjr1300, vmax1700, diavel gen 2 en 1, s2r1000, monster 900 wordt t deze v4.
Gr dennis
Prachtige motor en wat mooi dat je het leven kan vieren en dat je jezelf op zoiets moois nu kan trakteren.Hoi allemaal, deze komt er in januari…nog even wachten dus.
Gr dennis
Mooi spul, zit er bij mij al opIk heb deze besteld, misschien had nog niemand deze gevonden Ducati Streetfighter V4 2021-24 Gilles Tooling Winglets Removal Covers
Mooi , maar waarom de winglets eraf????Mooi spul, zit er bij mij al op
Ja ik weet, smaken verschillenMooi spul, zit er bij mij al op
Dat dusJa ik weet, smaken verschillen
ja idd, ik vind ze juist helemaal top staanSmaken verschillen inderdaad, ik vind de winglets net een beetje te….
Aan jouw motor is gewoon alles mooija idd, ik vind ze juist helemaal top staan