Ducati Streetfighter 848 Seconda Parte

De Termignoni ecu is volgens velen niet zo fantastisch. Chip op maat is altijd beter!

En wat betreft de quickshifter; ik neig momenteel naar een healtech. Maar ik weet niet wat de ervaringen van anderen hier zijn? Ik heb een aparte rem-schakelset dus de originele werkt sowieso niet bij mij.
 
In theorie moet de ECU goed werken bij die uitlaatdempers,maar er is nog ruimte voor verbetering,bij Biggelaar
kunnen ze de motor nog beter krijgen.Stuurdemper zou ik geen originele SF demper voor nemen maar een instelbare aftermarket demper.
Ik had er helemaal geen demper op en heb hem ook geen moment gemist.
Quickshifter kan je de originele voor nemen die werkt prima en is het makkelijkst te monteren en aan te sluiten.
 
Toch nog veel kopers hier.
Mijne gaat vh voorjaar (bijna dus) ook weg maar eerst een beurtje bij Biggelaar en orgineel maken.
Ook met dubbele (termi) uitlaat en alle opties, zelfs handvat verwarming.
Jan 2013 dacht ik met 38.000km
67D228CC-9863-41BF-9AD4-A77B7240E3DC.jpeg
 
Toch nog veel kopers hier.
Mijne gaat vh voorjaar (bijna dus) ook weg maar eerst een beurtje bij Biggelaar en orgineel maken.
Ook met dubbele (termi) uitlaat en alle opties, zelfs handvat verwarming.
Jan 2013 dacht ik met 38.000km
Bekijk bijlage 1355426

Prachtige fiets!!
Soms zit ik me echt te twijfelen.....
de superbike of de Streetfighter
 
Kennen jullie goede adressen voor tweedehands Ducati onderdelen welke niet op internet te vinden zijn?

Ik zoek een duoseat cover in het rood voor mijn SF maar deze kan ik dus echt nergens vinden.
 
Er zit een DP ECU gemonteerd, en dit waren de resultaten op de bank. Sterk gevoel dat er nog iets anders is wat hem zn strot af knijpt.

Zojuist Ducati Zolder aan de lijn gehad. Die zij, ECU of inlaat of gaskleppen. Even zoeken dus!
1A1386D6-54E7-4F34-9B8E-8D102CCD6AB9.jpeg
 
Als het goed is wel. Maar ik heb de ECU laten flashen met nieuw geschreven software. Ben benieuwd wat het gaat opleveren. Anders toch maar even verder zoeken...
 
Kijk aan. Hij wordt morgen opnieuw op de bank gezet en naar verwachting komt hij rond de 140pk achterwiel. Ik zal de resultaten hier wel even posten.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij heeft geen enkele belgische 100 pk moto ook effectief 100 pk. De franse misschien...
 
Resultaten zijn binnen 139.4pk op het achterwiel 👌🏻
3a67b671-539f-4248-ba73-8ea46ebfdde9-jpeg.1362141
 

Bijlagen

  • 3A67B671-539F-4248-BA73-8EA46EBFDDE9.jpeg
    3A67B671-539F-4248-BA73-8EA46EBFDDE9.jpeg
    110,7 KB · Weergaven: 14
Terug
Bovenaan Onderaan