Ducati Streetfighter 848 Seconda Parte

Keuzes... Je zou altijd de nieuwe kunnen proberen vaak is dit toch een betere variant van de voorganger dus waarom zou je het niet doen?
 
6000mile,dat zal geheel aan je rijstijl liggen,in mijn sportieve dagen verschrote ik een achterband zo rond de 2400km.
Maar ik ben ook geen lichtgewicht en de motor had meer dan 200pk ahw.
Mijn record staat op 800km,maar dat was een raceband in een super soft compound,wel extreem veel grip met zo,n band.
 
705F68A1-4666-492B-97C2-9D1D03680B48.jpeg
Iemand een idee wat dit kan zijn? Zat bij mijn schakelset volgens mij...
 
😜
Deze nieuwe Corsa II heeft een vrij harde compound in het midden vandaar dat ze vrij lang mee zouden moeten gaan. Totaal 5 compounds in de achterband.

Ja maar dan nog slijten ze harder in het midden,alleen op een circuit zal een band harder slijten op de zijkant.
Of je moet de openbare weg als een circuit gebruiken,ik ging vroeger regelmatig met een groep klaverblad racen:]
en dan gaan de zijkanten ook snel .
 
Ook weinig gereden en niks te melden behalve dat ik om die reden overweeg te verkopen, laatste ritje was duc dag...
 
Heb ook nagedacht over verkoop maar de prijzen zijn me te laag op de verkoopsites momenteel. Ik wacht wel even...
Daarnaast heb ik de juiste MT-10 nog niet kunnen vinden in Duitsland.
 
Ik ben toch wel happy met de SF hoor! Vind hem best soepel, vlot zat, geluid is fantastisch en het is gewoon de mooiste naked die er te koop is :)

Wil volgend jaar wat meer dagen circuit/bochtentraining en de bergen in dat staat toch wel hoog op het verlanglijstje.

Enige minpunt voor mij is het rijden met een passagier. Zou er graag een Multistrada bij hebben als ik de centen ervoor zou hebben!
4F429A5B-AEB0-4A02-8FFD-08697180AC2A.jpeg
 
Inmiddels al weer zo,n 2000km gereden met de Goldwing,leuk maar mis mijn Ducati toch wel,
Goldwing is een lompe vrachtwagen vergeleken met de Duc,dus zit er alweer over te denken weer
een Duc te kopen maar dan voor erbij.
Wat de prijzen betreft,met heel veel moeite heb ik er 7000,- voor kunnen vangen,heb je heel veel
geduld dan zal je er wel meer voor kunnen krijgen,maar dan moet je geen haast hebben om te verkopen.
Of je moet er 1 met veel accessoires en heel lage km stand hebben,die raak je wel snel kwijt.
 
Ja dat had ik je ook kunnen voorspellen ;) wel schik met de goldwing?

Prijzen blijven lastig. Weet de specificaties van de jouwe niet meer maar mijne zou voor 7000€ niet van eigenaar wisselen 😋
 
Ja dat had ik je ook kunnen voorspellen ;) wel schik met de goldwing?

Prijzen blijven lastig. Weet de specificaties van de jouwe niet meer maar mijne zou voor 7000€ niet van eigenaar wisselen 😋

Ik heb de Goldwing voornamelijk gekocht om wat mee te kunnen nemen en de relaxte zitpositie,wat dat betreft voldoet hij prima
maar ik mis wel het betere bochten werk,daar is de vrachtwagen te lomp voor.
Tja ik had er liever ook meer voor gehad,maar zo tegen het eind van het seizoen zijn er maar weinig liefhebbers,
alleen als de prijs aantrekkelijk genoeg is wil men wel toehappen.Ik had het ook nog gevraagd bij die ik wil van
mijn motor af knakkers,nou daar word je helemaal niet vrolijk van wat die bieden,die begonnen met 6000,-
en uiteindelijk met veel moeite nog 6400,- geboden,dus die heb ik vriendelijk bedankt.
Het probleem met Ducati is de hoge onderhoudskosten en die van mij zat maar 3000km van kleppenstellen af,
en daar vallen veel kopers over.Achteraf had ik er wel spijt van,maar er komt er wel weer 1 tzt.
 
Iedereen had inderdaad wel kunnen voorspellen dat het bankstel niet echt goed zou sturen. Ik heb net de foto's gezien van de nieuwe MV Agusta Brutale... Dat kon nog wel eens mijn opvolger gaan worden. Kanonne wat een mooie motor is dat.
 
Dat wist ik van te voren ook wel,ik had al regelmatig met Goldwings gereden,
slecht sturen doen ze niet,het heeft alleen zijn beperkingen en daar moet je mee leren omgaan.
Maar ik kan er nog menig motorfietsje mee bijhouden,en met een tripje naar Zuid Frankrijk weet ik wel
wie er nog fris en fruitig is;):]
 
Dat wist ik van te voren ook wel,ik had al regelmatig met Goldwings gereden,
slecht sturen doen ze niet,het heeft alleen zijn beperkingen en daar moet je mee leren omgaan.
Maar ik kan er nog menig motorfietsje mee bijhouden,en met een tripje naar Zuid Frankrijk weet ik wel
wie er nog fris en fruitig is;):]

Zuid Frankrijk kom ik niet op de motor... (ook niet op een trailer achter de auto) Het moet wel leuk blijven!
 
Terug
Bovenaan Onderaan