Ducati Hypermotard part 5! - Pronto broaappoo!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb nog een WASP kit (of nja, soortgelijke kelken, ben alleen de naam kwijt) die ik niet gebruik. Heb er ook filters bij maar die zijn net te klein en passen niet op (had ik op maat laten maken). Doe er toch niks mee dus mogen wel tegen een leuk prijsje weg ;)

Ik ga je even een pb sturen :-)
 
Weet het,heb de fiets zo gekocht maar had ook niet een vermogen betaalt voor een Terminionie. ;)
Er zijn veeeuuul goedkopere aftermarket dempers te krijgen ja.

Daarnaast zijn de Termi's op een 1100 bijv. niet echt van dermate hoge kwaliteit die de prijs zou rechtvaardigen. Het enige wat destijds goed eraan was is dat ze met een speciale ECU werden meegeleverd die ook de mapping aanpastte.
 
Hee peoples, het is een hele tijd geleden, maar hier nog steeds een tevreden hyperrijdert. Ik zou graag een systeempje willen op mijn HM 1100 met 2-1 Termi zodat ik 2 zijkoffers vast kan maken.

Ik ben een systeempje van Hepco en Becker (C-Bow) tegengekomen, maar dat is voor de standaard pijpen en ik weet niet of deze passen met een 2-1 bovendien zijn er volgens mij alleen zijtassen (geen koffertjes) beschikbaar en ik zou het liefst echte koffertjes hebben.

Hepco & Becker Kofferrekken C-Bow Street/Strayker Ducati Hypermotard 1100 EVO

Verder ben ik nog een hele mooie set tegengekomen van GIVI (volgens mij):

Ducati-Hypermotard-Bellevue-rear-tyre.jpg


Ducati-Hypermotard-Bellevue-tailpiece-300x212.jpg


Ducati-Hypermotard-Bellevue-touring-rack-300x214.jpg


Site: http://www.ducatiblog.com.au/2012/03/03/a-ducati-hyper-explorer-adventure-bike-makeover-revealed/

Maar vervolgens heb ik geen idee waar ik deze aan kan schaffen.

Misschien dat er nog wel andere goede opties zijn dat jullie zo weten.
 
Daarnaast zijn de Termi's op een 1100 bijv. niet echt van dermate hoge kwaliteit die de prijs zou rechtvaardigen. Het enige wat destijds goed eraan was is dat ze met een speciale ECU werden meegeleverd die ook de mapping aanpastte.

Is bij mijn 821 ook gebeurt,weet niet hoe die met de orripot loopt maar heb nu vermogen en koppel zat.
Mijn customzadeltje komt morgen ook binnen as het goed is. *O*
 
Hee peoples, het is een hele tijd geleden, maar hier nog steeds een tevreden hyperrijdert. Ik zou graag een systeempje willen op mijn HM 1100 met 2-1 Termi zodat ik 2 zijkoffers vast kan maken.

Ik ben een systeempje van Hepco en Becker (C-Bow) tegengekomen, maar dat is voor de standaard pijpen en ik weet niet of deze passen met een 2-1 bovendien zijn er volgens mij alleen zijtassen (geen koffertjes) beschikbaar en ik zou het liefst echte koffertjes hebben.

Hepco & Becker Kofferrekken C-Bow Street/Strayker Ducati Hypermotard 1100 EVO

Verder ben ik nog een hele mooie set tegengekomen van GIVI (volgens mij):

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Site: http://www.ducatiblog.com.au/2012/03/03/a-ducati-hyper-explorer-adventure-bike-makeover-revealed/

Maar vervolgens heb ik geen idee waar ik deze aan kan schaffen.

Misschien dat er nog wel andere goede opties zijn dat jullie zo weten.

Word er niet mooier op kwa lijn. ;)
Kun je niks vinden dan kan ik wat op maat voor je maken,heb wat ervaring met customwerk(link hieronder aanklikken O-) )
 
Hee peoples, het is een hele tijd geleden, maar hier nog steeds een tevreden hyperrijdert. Ik zou graag een systeempje willen op mijn HM 1100 met 2-1 Termi zodat ik 2 zijkoffers vast kan maken.

Ik ben een systeempje van Hepco en Becker (C-Bow) tegengekomen, maar dat is voor de standaard pijpen en ik weet niet of deze passen met een 2-1 bovendien zijn er volgens mij alleen zijtassen (geen koffertjes) beschikbaar en ik zou het liefst echte koffertjes hebben.

Hepco & Becker Kofferrekken C-Bow Street/Strayker Ducati Hypermotard 1100 EVO

Verder ben ik nog een hele mooie set tegengekomen van GIVI (volgens mij):

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Site: http://www.ducatiblog.com.au/2012/03/03/a-ducati-hyper-explorer-adventure-bike-makeover-revealed/

Maar vervolgens heb ik geen idee waar ik deze aan kan schaffen.

Misschien dat er nog wel andere goede opties zijn dat jullie zo weten.

bevalt prima, zo gaat hij mee 2-9 juli naar italia..rondje alpen doen...rij zo al 3 vakanties en geen problemen...erg makkelijk...zeer aan te raden ipv koffers..

maar als je echt koffers wilt...zie goedkoop adresje... StahlKoffer Motorcycle Panniers

full

full
 
Laatst bewerkt:
Hee peoples, het is een hele tijd geleden, maar hier nog steeds een tevreden hyperrijdert. Ik zou graag een systeempje willen op mijn HM 1100 met 2-1 Termi zodat ik 2 zijkoffers vast kan maken.

Ik ben een systeempje van Hepco en Becker (C-Bow) tegengekomen, maar dat is voor de standaard pijpen en ik weet niet of deze passen met een 2-1 bovendien zijn er volgens mij alleen zijtassen (geen koffertjes) beschikbaar en ik zou het liefst echte koffertjes hebben.

Hepco & Becker Kofferrekken C-Bow Street/Strayker Ducati Hypermotard 1100 EVO

Verder ben ik nog een hele mooie set tegengekomen van GIVI (volgens mij):

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Site: http://www.ducatiblog.com.au/2012/03/03/a-ducati-hyper-explorer-adventure-bike-makeover-revealed/

Maar vervolgens heb ik geen idee waar ik deze aan kan schaffen.

Misschien dat er nog wel andere goede opties zijn dat jullie zo weten.
Ik zelf heb koffers van een multi 1000 op mijn hyper gemaakt
niet de mooist oplossing ze zijn namelijk erg groot en je motor word erg breed, maar me vader rijd met zo'n multi en dan kan hij ze ook gebruiken
 
full

full

Vikingseats uit dedemsvaart kan ook vanalles maken heb zelf het zadel dikker laten maken voor meer beenruimte en andere bekleding. Prijs ben ik vergeten
 
Dat klopt! Zoek een uitlaat aan de zijkant.
Heeft iemand hier en akrapovic, arrow, mivv
Of leovince? Ben benieuwd wat jullie ervaringen
Zijn!!

Alvast bedankt!

Ik verdeel SC exhaust mooi van prijs , betere afwerking als termilolie en verschillende dempers verkrijgbaar
 
heb ook nog een BMC luchtfilter over , heeft 500km gereden op men monster 1200

past ook in de hypermotard

452/08



mag weg voor 50€ incl. verzending
 
Zoo als je eens een keertje niet oplet gaat het hard hierzo.

Leuk allemaal nieuwe hypers :)

Laatst heb ik een circuitdagje gedaan wat erg goed ging. Alleen had ik nog een beetje last van grondspeling. M'n stepjes gingen steeds over de grond en ik heb al een EVO model. Iemand tips over andere stepjes zonder dat je aan een compleet nieuw rem/schakel moet?

Rob nog gezien en ff leuk gesproken :W uiteindelijk niet m'n killer eruit gehaald en zeker lekker gereden. M'n PR verbeterd met 5 sec maar nog zat te halen. Ik had als snelste tijd een 2.19 en dat reden ook mannen uit groep 3 dus de volgende keer gaan we daar kijken denk ik.

Filmpje als bewijs :)

 
Zoo als je eens een keertje niet oplet gaat het hard hierzo.

Leuk allemaal nieuwe hypers :)

Laatst heb ik een circuitdagje gedaan wat erg goed ging. Alleen had ik nog een beetje last van grondspeling. M'n stepjes gingen steeds over de grond en ik heb al een EVO model. Iemand tips over andere stepjes zonder dat je aan een compleet nieuw rem/schakel moet?

Rob nog gezien en ff leuk gesproken :W uiteindelijk niet m'n killer eruit gehaald en zeker lekker gereden. M'n PR verbeterd met 5 sec maar nog zat te halen. Ik had als snelste tijd een 2.19 en dat reden ook mannen uit groep 3 dus de volgende keer gaan we daar kijken denk ik.

Filmpje als bewijs :)



:W
 
Zoo als je eens een keertje niet oplet gaat het hard hierzo.

Leuk allemaal nieuwe hypers :)

Laatst heb ik een circuitdagje gedaan wat erg goed ging. Alleen had ik nog een beetje last van grondspeling. M'n stepjes gingen steeds over de grond en ik heb al een EVO model. Iemand tips over andere stepjes zonder dat je aan een compleet nieuw rem/schakel moet?

Rob nog gezien en ff leuk gesproken :W uiteindelijk niet m'n killer eruit gehaald en zeker lekker gereden. M'n PR verbeterd met 5 sec maar nog zat te halen. Ik had als snelste tijd een 2.19 en dat reden ook mannen uit groep 3 dus de volgende keer gaan we daar kijken denk ik.

Filmpje als bewijs :)


Netjes gereden!! :]

Maar potverdrie, we missen toch flink wat vermogen he, met moeite de 200 aantikken einde rechte stuk.

'(
 
En pinoy ook natuurlijk :W

Vermogen tekort inderdaad bocht uit zit er geen gang meer in als je in z'n 4-5 zit :( maargoed ik rij ook met db killer erin en dat smoort echt een hoop. Ik denk dat het zo 10-15 pk scheelt. Ach misschien een circuit motor erbij dan heb je dat gezeur ook niet meer :)
 
Laatst bewerkt:
Zou nog een piccie van mijn customzadeltje(leder/gellvulling) hier neer pleuren.Ding zit 100x beter(harder/breder/je zit meer naar achteren) dan dat stockding en smoelt uiteraard ook veel mooier. Ben er zeer content mee! *O*
full
 
Misschien kan ik er iemand een plezier mee doen, Gratis af te halen omgeving Den Haag (of op te sturen tegen verzendkosten).

Mijn mail staat in mijn profiel.

Knippers werken uiteraard. Is overigens voor een 2010 1100 evo SP. Zal ook wel passen op de overige 1100 modellen.

full
 
Laatst bewerkt:
Iemand zijn originele achterknippers hier vervangen voor ledknippers van een 821 en hoe opgelost kwa knipperen,met weerstandjes er tussen of met een ander knipperrelais en waar zit die rakker dan?😇

Is opgelost,er zit voor elke ledpinker nu een weerstandje en dat werkt prima.
Ook nog een fatbarstuur en lagere risers er op gezet en de handkappen er af gepleurd,ding word steeds meer naar mijn zin. *O*
 
Laatst bewerkt:
Gisteren bij Ducati Zaltbommel geweest voor een update over mijn hypermotard 821 SP uit 2013.
Nadat de ride by wire module vervangen was heb ik er exact 1 km. mee gereden voordat 'ie weer uitviel. Dit was zo'n 3 weken geleden. Het was nu wachten op een software update en nieuwe mapping uit Italië. Deze is er afgelopen week op gegaan, maar helaas. Ook dit mocht niet baten. Ze zijn nu bezig met een tweede mapping cq. update om te kijken of dat soelaas biedt.
Inmiddels begin ik flink de balen te hebben van de hypermotard... Dus ben erover aan het nadenken om 'm in te ruilen.
Verder ben ik wel dik tevreden over Ducati Zaltbommel.
 
Gisteren bij Ducati Zaltbommel geweest voor een update over mijn hypermotard 821 SP uit 2013.
Nadat de ride by wire module vervangen was heb ik er exact 1 km. mee gereden voordat 'ie weer uitviel. Dit was zo'n 3 weken geleden. Het was nu wachten op een software update en nieuwe mapping uit Italië. Deze is er afgelopen week op gegaan, maar helaas. Ook dit mocht niet baten. Ze zijn nu bezig met een tweede mapping cq. update om te kijken of dat soelaas biedt.
Inmiddels begin ik flink de balen te hebben van de hypermotard... Dus ben erover aan het nadenken om 'm in te ruilen.
Verder ben ik wel dik tevreden over Ducati Zaltbommel.

Das zeker ruk ja en kan mezelf voorstellen dat je begint te balen. :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan