Ducati Club Race

Film van Ducati open b clubrace 2018
Gopro op de motor... 😉


Dat was ook de groep van mijn broer (die rood/wit/blauwe 998 startnr. 511)
Gestart als 9e,teruggevallen naar 34e (liet hem afslaan omdat zijn voorganger stilviel) ,gefinished als 8e
Snelste rondentijd 2.02.3xx :)
26 mensen ingehaald :] :)
 
Laatst bewerkt:
Ik het filmpje zelf evt met je delen als je het graag wilt hebben?
Ps. als je Stefano Mesa in het eerste filmpje hoort de eerste keer dat bij de GT aankomen, hoor je de banden gillen. De ronde ervoor was helemaal erg.
Ik stond in de box naast Stefano, hij reed op den 1199s van een maatje van me. Die ze vrijdagmiddag ter beschikking kregen, hele motor anders afgesteld, nieuwe remblokken achter erin en na de 1e sessie de achterremschijf blauw, mooi om hem te horen zeggen "so, let's slide a little bit"
Piepen van de banden zal wel door de achterrem komen dus.

Heel gaaf!
 
Ik stond in de box naast Stefano, hij reed op den 1199s van een maatje van me. Die ze vrijdagmiddag ter beschikking kregen, hele motor anders afgesteld, nieuwe remblokken achter erin en na de 1e sessie de achterremschijf blauw, mooi om hem te horen zeggen "so, let's slide a little bit"
Piepen van de banden zal wel door de achterrem komen dus.

Heel gaaf!

Moet je nagaan als tie een R of een V4 onder z'n kont had...
Nou dat sliden was wel gelukt
 
Moet je nagaan als tie een R of een V4 onder z'n kont had...
Nou dat sliden was wel gelukt
Mn maatje reed op een R. Als ga je dan niet per definitie harder, R is ook moeilijker om te rijden.

Wil je het filmpje met me delen? Stuur meer even een PM als je wilt
 
Toch maar weer ingeschreven voor de 2019 versie van de DCR.

Due Valvole klasse net als vorig jaar. Thunderbikes helaas niet zoals vorig jaar in een A/B klasse dus snelheidsverschil wordt mij te groot.

Krijg wel de indruk dat het inschrijfgeld bedoeld is om de bankrekening van de familie CRT te sprekken gezien de kosten en de rijtijd die daar tegenover staat.

Hopelijk dit jaar weer iets hoger eindigen in de uitslagenlijst :)

35972496_1808667449247147_8999052676738056192_n.jpg


:]
 
Toch maar weer ingeschreven voor de 2019 versie van de DCR.

Due Valvole klasse net als vorig jaar. Thunderbikes helaas niet zoals vorig jaar in een A/B klasse dus snelheidsverschil wordt mij te groot.

Krijg wel de indruk dat het inschrijfgeld bedoeld is om de bankrekening van de familie CRT te sprekken gezien de kosten en de rijtijd die daar tegenover staat.

Hopelijk dit jaar weer iets hoger eindigen in de uitslagenlijst :)

35972496_1808667449247147_8999052676738056192_n.jpg


:]
Helemaal met je eens. Rij al 10 jr mee met de clubrace. Maar sinds de organisatie in handen is van de CRT. Is het elk jaar duurder geworden. En die meer prijs is mij niet duidelijk waarom. En inderdaad heel stiekem wordt er rijtijd ingeleverd jammer dat t zo moet lopen
 
Titel aangepast zodat er niet elk jaar een nieuw topic hoeft te komen. Zo'n storm loopt het hier niet :9
 
Zijn er ook sessies vrij rijden met DCR?
Of zijn het alleen wedstrijden?
 
Toch maar weer ingeschreven voor de 2019 versie van de DCR.

Due Valvole klasse net als vorig jaar. Thunderbikes helaas niet zoals vorig jaar in een A/B klasse dus snelheidsverschil wordt mij te groot.

Krijg wel de indruk dat het inschrijfgeld bedoeld is om de bankrekening van de familie CRT te sprekken gezien de kosten en de rijtijd die daar tegenover staat.

Hopelijk dit jaar weer iets hoger eindigen in de uitslagenlijst :)

35972496_1808667449247147_8999052676738056192_n.jpg


:]
https://ducaticlubrace.nl/kosten
 
Terug
Bovenaan Onderaan