dr.pulley hitclutch

karelv

MF'er
27 nov 2018
68
12
Hallo, weet iemand welke dr.pulley hit clutch er in een yamaha x max 250 2011 moet want bij maksor kom ik er niet uit en hij bood mij een verkeerde aan, nl, 201202 maar die heeft een bel van 135mm en volgens mijn service manual heb ik een bel van 145mm.
bij voorbaat dank!
Karel
 
Met bel bedoel je de riem, neem ik aan. Bij mijn xmax 400 kon ik de originele riem gebruiken, misschien dat dit ook zo is voor de xmax 250? Vraag het aan Maksor, of stuur anders een mailtje naar dirk.diestel@web.de
 
met bel bedoel ik het koppelingshuis, misschien niet goed omschreven , maar bel kom regelmatig tegen als koppelingshuis dus waar de koppelingssegmenten worden gedrukt.
 
Screenshot uit de PDF tabel die ooit door Dirk is gepubliceerd.
Als je wil kun je bij twijvel in je beste Engels naar onze Duitse vriend Dirk evt. een mail sturen, hij geeft altijd correct antwoord op een vraag.
Als je goed in Duits bent kan dat natuurlijk ook ;)

WebEngine Screenshot
GPjVYo.png

Hit clutch type: 201205
Koppelingshuis diameter: 145mm.

Link naar HIT Clutch 201205:
Dr.Pulley HiT Hochleistungskupplung HiT201205
 
Laatst bewerkt:
Oké bedankt ik ga hitclutch 201205 bestellen. Maar heeft er ook iemand ervaring mee? is wel handig om te weten .
 
Dirk weet dat soort dingen niet die gaat af wat gebruikers hem vertellen zijn typeliste geeft een beeld wat het meeste verkocht wordt
kijk je naar de honda PCX en kijkt wat er staat kom je mooi bedrogen uit want wat wil een gebruiker sneller op trekken betere trekkracht in het midden bereik of een hogere top kun je beter maksor mailen
 
Dirk weet dat soort dingen niet die gaat af wat gebruikers hem vertellen zijn typeliste geeft een beeld wat het meeste verkocht wordt
kijk je naar de honda PCX en kijkt wat er staat kom je mooi bedrogen uit want wat wil een gebruiker sneller op trekken betere trekkracht in het midden bereik of een hogere top kun je beter maksor mailen
Dirk weet dat soort dingen niet die gaat af wat gebruikers hem vertellen zijn typeliste geeft een beeld wat het meeste verkocht wordt
kijk je naar de honda PCX en kijkt wat er staat kom je mooi bedrogen uit want wat wil een gebruiker sneller op trekken betere trekkracht in het midden bereik of een hogere top kun je beter maksor mailen
Dirk weet dat soort dingen niet die gaat af wat gebruikers hem vertellen zijn typeliste geeft een beeld wat het meeste verkocht wordt
kijk je naar de honda PCX en kijkt wat er staat kom je mooi bedrogen uit want wat wil een gebruiker sneller op trekken betere trekkracht in het midden bereik of een hogere top kun je beter maksor mailen
 
Zijn er nog mensen met ervaring van de dr,pulley hitclutch yamaha 250 hitclutch dr.pulley 201205?
 
voor de x max 250 is het koppelingshuis 145mm en daar hoort dr.pulley 201205 bij heb hem besteld bij Maksor maar deze side heeft een cronisch gebrek aan informatie!
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan