Donateurschap

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.918
4.159
De Betuwe
Beste MF'ers,

Vanaf nu is mogelijk om naast Paypal ook iDEAL te gebruiken om een donateursschap aan te schaffen. Paypal is handig maar niet iedereen heeft een Paypal account.
Met iDEAL kan nu iedereen die MF wil ondersteunen (en de banners uit wil schakelen ;)) dit aanschaffen.

Klik hier als je direct wil upgraden.

Nog een kleine wijziging: De betalingen werden automatisch na een jaar verlengd, dat is nu uitgeschakeld. Na een jaar zal je opnieuw het donateurschap moeten aanschaffen.
 
Ik wilde mijn donateurschap verlengen, maar zie slechts 2 mogelijkheden:
Paypal, en Ideal.
Met paypal begin ik niet, geen zin om daar een account voor aan te maken.
Maar met ideal lukt het me ook niet, ik krijg een lijst met 12 banken, maar de bank waar ik bij aangesloten ben, staat er niet tussen natuurlijk.
Ik kan me niet meer herinneren hoe ik dat de vorige keer betaald heb, maar de kans lijkt me klein dat ik destijds paypal gebruikt zou hebben. Indien wel, dan heb ik geen flauw idee of ik daar toen een account voor aangemaakt had, en wat dan eventueel mijn wachtwoord zou kunnen zijn. In ieder geval, account of niet, wachtwoord kwijt of niet, via paypal heb ik er geen zin in, maar als ik het kan doen via ideal, zou ik graag mijn donateurschap verlengen.
Iemand die mij kan helpen daarbij? Misschien zie ik daar iets over het hoofd waardoor het lijkt dat het bij mij niet werkt?

Alvast bedankt, en met vriendelijke groeten,
De Kunst Patrick.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan