Donateur van MF worden?

Nu heb ik mezelf pas sinds kort geregistreerd, maar ik lees al wel diverse jaren mee op dit forum. Ik wil mijn favoriete forum dan ook graag ondersteunen met een donateurschap, echter ik heb geen Paypal of creditcard... Is er ook nog een optie om per iDeal, Tikkie of ouderwetse bankoverschrijving het donateurschap te voldoen?
 
Ik krijg sinds een dag weer reclame in beeld, terwijl het jaar naar mijn weten nog niet om is. Gaat er ergens iets mis?
 
Wat ik dan wel naatje vindt, wil ik donateur worden ,wordt er niet op gereageerd, toch te rijk dan;)?
btw geen PayPal en dat ben ik ook niet van plan hiervoor:N
 
Voorheen kreeg je na het aanklikken en invullen van het aanvraagformulier een betaalcode, waarmee je het bedrag kon overmaken. Dan had je geen paypal account nodig. Ik weet ook niet of ik hier wel blij van wordt...
 
Het aanmaken van een PayPal account en daar 15,- Euro opzetten is makkelijker en sneller dan al dat gemopper. Al begrijp ik de behoefte voor alternatieve betaalwijzen wel.
 
Ik ben gewoon te beroerd om een paypall account aan te maken , heb het account 2 jaar terug gesloten, reden ,ik vind dat je veel te makkelijk wat koop.
en ik mopper er niet over :N,maar dat je niet met ideal kan betalen vindt ik naatje :$ voor de rest een perfect forum *O*
 
Ikzelf vind het juist weer superfijn om zo makkelijk wat te kopen. Ideal zou inderdaad een mooie oplossing zijn voor dit of misschien een QR code als dat makkelijker is?
 
ik heb het elders al gemeld,, als het met ideal kan word ik donateur.
paypall begin ik echt niet aan.
 
paypal? Ik heb zojuist gewoon mijn geld overgemaakt naar het ING nummer onder vermelding van mijn Nick... En dat lijkt me gewoon rechtsgeldig

MF is toch zeker de belastingdienst niet :+
 
Ik schijn toch iets niet goed te doen, gemaild, betaald, PB gestuurd, maar geen groene balk... ;(
 
Nu staat er in de balk "shop" ik denk mooi! daar kan ik dus ook donateur worden ,maar :N, das jammer toch -O-
 
Inmiddels mijn bericht gemeld bij de crew, tevens geen reactie... Uitgaande van een voor mij onbekende fout die ik maakte was ik binnen de kortste keren gebannen, donateur worden schijnt aanmerkelijk mindere prioriteit te hebben. Ik vind het nu ook niet leuk meer worden. :(-O-
 
Inmiddels mijn bericht gemeld bij de crew, tevens geen reactie... Uitgaande van een voor mij onbekende fout die ik maakte was ik binnen de kortste keren gebannen, donateur worden schijnt aanmerkelijk mindere prioriteit te hebben. Ik vind het nu ook niet leuk meer worden. :(-O-


Dan doe je het toch niet, t zal mij verder de bips roesten , kan ik niet betalen dan :W
 
ik heb het elders al gemeld,, als het met ideal kan word ik donateur.
paypall begin ik echt niet aan.
Ik heb een simpel paypal account dat nergens aan gelinkt is, dus ook niet aan een creditcard of bankrekening. Af-en-toe even wat geld op schrijven via iDeal. Het is alleen een stapje extra.

Ik had dit trouwens al jaren, want daarmee koop ik bv soms muziek van bandcamp, kan ook niet met iDeal.
 
Ik heb een simpel paypal account dat nergens aan gelinkt is, dus ook niet aan een creditcard of bankrekening. Af-en-toe even wat geld op schrijven via iDeal. Het is alleen een stapje extra.

Ik had dit trouwens al jaren, want daarmee koop ik bv soms muziek van bandcamp, kan ook niet met iDeal.


sorry ,maar ik vind het raar(belachelijk) dat je niet gewoon met ideal kunt betalen ,iets simpeler is er niet.
zolang dat niet kan ,word ik geen donateur ,schijnt ook niet zo belangrijk te zijn ,dus :W
 
Je vergeet dat het wat tijd en energie kost om iDeal in een site te integreren. Voor Paypal heb je in feite alleen een e-mail adres nodig. Het zal mij niet verbazen als @Duderuud zodra hij tijd heeft eens gaat kijken naar iDeal integratie, maar voor nu denk ik dat hij zijn handen vol heeft met de problemen die er nog zijn.
 
En dat werk dus klaarblijkelijk niet. Ik heb gewoon Paypal maar voordat ik de voorwaarden had gelezen op gewone wijze overgemaakt. Ik wil best voor anderen een Paypal betaling doen, als dat weer naar mij overgeschreven wordt... Voor 15 eurie word ik geen dief
 
Terug
Bovenaan Onderaan