Donateur van MF worden?

Ruud, zou een automatische overboeking bij jullie ook automatisch als verlenging geregged worden.

Ik ben alleen maar geen donateur op dit moment omdat het allemaal handmatig moet gebeuren. Nou okee, voor de eerste keer prima, maar sowieso de prolongatie gaat dan fout, ga me niet vragen waarom allemaal en vertellen hoe het ook kan... als niet alles bij mij automatisch zou gaan zou ik met enkele tonnen op de bank dakloos zijn.

Ik moet nu dus een betaling verrichten op een reactie van jullie invulformulier die al een maand of 7, 8 in mijn mailbox zit. Vervolgens wil ik er graag een automatische overboeking van maken om de toekomst te zekeren... Of je moet zeggen "je kan ook voor 5 jaar betalen" als dat evt een optie is.
 
Laatst bewerkt:
Met de nieuwe software wordt dat ook aangepakt.

Voor meerdere jaren betalen kan nu ook, geef dat dan ook aan bij de opmerkingen.
 
Het is er kennelijk bij iedereen tusendoor geglipt, maar:
- 'k heb voor het 't laatst op 15-08-2017 betaald.
- 'k kan me niet herinneren dat ik een herinnering heb gekregen over het verlopen van mijn donateurschap, maar 'k kan me ook niet herinneren of zo'n herinnering gebruikeljk is. :+
- 'k zie weer reclame waaraan ik me grofstoffelijk erger, dus 'k wil graag weer betalen om ze weer zoek te maken.
 
Het nieuwe forum wil ik graag ondersteunen door donateur te worden, maar het linkje voor het formulier in de startpost is stuk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan