Donateur gelinkt aan paypal?

Raymond W

Vetertje
Donateur
23 okt 2006
17.895
9.566
Mijdrecht
Ik krijg zojuist een bericht dat ik donateur kan worden en mijn paypal direct aan mf kan linken.
Nu kan ik hier weinig op het forum over terug vinden en vraag mij af of "iemand" iets uit eigenbelang heeft opgezet?
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me een MF banner zodat je betalend lid wordt.............MF zonder reclame lezen dus.

Nu kijk ik meestal dwars door die reclame heen, maar die MF banner is wel erg irritant aanwezig.
Het kan toch niet de bedoeling zijn, dat een deel van de subforums afgedekt wordt door die MF banner.
 
Het gaat mij er meer om dat je niet genept wordt.
Sowieso je paypal koppelen aan een eenmalige (jaarlijkse) bijdrage lijkt mij niet verstandig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nee je wordt niet genept ;)

Donateur worden kon al heel erg lang maar ik heb het nu geautomatiseerd. Voorlopig kan dat alleen via PayPal maar ik ben ook bezig met Ideal (maar dat heeft wat meer voeten in aarde).
En je kan er altijd mee stoppen als je wilt, het resterende jaar maak je gewoon af.

Vandaar het berichtje.
 
De banner is op dit moment niet meer aanwezig.
Mocht die weer tevoorschijn komen en ik er aan denk, zal ik een screenshot maken.
 
als het met Ideal kan doe ik het ook, pp heb ik niet en begin er niet aan.
 
Heel binnenkort komt het bestelformulier weer online, dan kan je weer op de "ouderwetse" manier stickers of donateurschap bestellen.
 
Persoonlijk vond ik het wel ideaal. Dacht al vaak aan om donateur te worden maar heb schijthekel aan formulieren.

Paar muisklikken en geregeld. Alleen dat je automatisch verlengd vind ik dan wat minder.
 
@Duderuud : de banner was vandaag weer zichtbaar en zoals je kunt zien bedekt die een deel van de subforums.
(Deze keer had ik de mogelijkheid om via het kruisje de banner weg te klikken, dan kon de eerste keer niet en dat was erg irritant)
 

Bijlagen

  • motorforum melding Paypal.png
    motorforum melding Paypal.png
    142,8 KB · Weergaven: 17
@Duderuud : de banner was vandaag weer zichtbaar en zoals je kunt zien bedekt die een deel van de subforums.
(Deze keer had ik de mogelijkheid om via het kruisje de banner weg te klikken, dan kon de eerste keer niet en dat was erg irritant)
Deze keer kan je met ideal betalen, beterder dan paypal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan