Doet mijn GPS het nog na 6/7 april aanstaande?

Kijk eens naar je serienummer. Of het begint met K4 of iets anders dan weet je of je een K4 hebt of niet.

Het geeft dus een bepaalde serie van de Rider 5 aan.
 
incident ingeschoten bij tomtom support voor mijn tomtom rider 5. Ook uitvoerig getest en navigeren zelf lijkt goed te werken, daar ben ik blij mee. Tijd springt op 0:00 en daarmee aankomsttijd klopt dus niet meer. Reactie van tomtom verbaasde me enigszins, namelijk dat enkele rider 5 gebruikers dit gemeld hebben, en ze deze gebundeld hebben voor onderzoek door de ontwikkelaars. Maak dus vooral een support ticket aan om zo de "case" wat meer focus te geven voor de rider 5.
 
Sjonge. We weten dat er een probleem is maar zolang weinig mensen klagen doen we niks?
Ik zal binnenkort ook m'n 5 eens updaten en gaan gebruiken. Eens zien wat 'ie doet. Als er iets niet goed is dien ik ook wel een ticket in.
 
zo kwam de reactie wel op mij over, en natuurlijk wederom de aanbieding om een nieuwe rider met korting te kopen :). Ik wacht de volgende reactie even af, want het ticket blijft gewoon open staan.

de tijd schiet na enkele minuten gps fix pas op 0:00. Dacht eerder het issue niet te hebben, maar had te vroeg gejuicht :). Gelukkig werkt het navigeren zelf wel. Gps fix is goed.
 
en natuurlijk wederom de aanbieding om een nieuwe rider met korting te kopen
Ja vooral die vind ik nogal asociaal. Hallo, ik heb een jaar of 4 terug 350 euro uitgegeven, mag ik er vanuit gaan dat 'ie het wat langer blijft doen voor dat geld?
 
Ja vooral die vind ik nogal asociaal. Hallo, ik heb een jaar of 4 terug 350 euro uitgegeven, mag ik er vanuit gaan dat 'ie het wat langer blijft doen voor dat geld?
Ja hallo, der is geen sofware afdeling meer bij DomDom.
Allemaal uitbesteed naar India, en dan weejt wel.
 
Heerlijk electronica altijd gezeur. euh gepruts ,..euh gedonder ..euh bijna foutloos.......
 
zo kwam de reactie wel op mij over, en natuurlijk wederom de aanbieding om een nieuwe rider met korting te kopen :). Ik wacht de volgende reactie even af, want het ticket blijft gewoon open staan.

de tijd schiet na enkele minuten gps fix pas op 0:00. Dacht eerder het issue niet te hebben, maar had te vroeg gejuicht :). Gelukkig werkt het navigeren zelf wel. Gps fix is goed.

Ik heb net ook een mail gestuurd en ze duftig de kast uitgeveegd.
Der zal wel weer zo'n stom antwoord terugkomen.
Yes lekker, en dan gaan we bellen *O*
 
incident ingeschoten bij tomtom support voor mijn tomtom rider 5. Ook uitvoerig getest en navigeren zelf lijkt goed te werken, daar ben ik blij mee. Tijd springt op 0:00 en daarmee aankomsttijd klopt dus niet meer. Reactie van tomtom verbaasde me enigszins, namelijk dat enkele rider 5 gebruikers dit gemeld hebben, en ze deze gebundeld hebben voor onderzoek door de ontwikkelaars. Maak dus vooral een support ticket aan om zo de "case" wat meer focus te geven voor de rider 5.
Wat is een support ticket?
 
Registratie van jouw klacht,dit is een nummer die bij verdere communicatie gebruikt gaat worden.
Wordt over het algemeen gebruikt om iemand heel lang aan het lijntje te houden met 101 standaard antwoorden.
  1. U bent de eerste met deze klacht.
  2. Onze beste mensen zitten er op.
  3. Het heeft onze volledige aandacht.
  4. Zit de stekker erin?
  5. Probeer een reset.
  6. Er is een update, probeert U die eens.
  7. We hebben uw probleem doorgestuurd naar onze internationale helpdesk.
  8. Kunt U uw klachten middels het formulier nogmaals toesturen?
  9. U heeft het formulier niet volledig ingevuld, wij kunnen U niet verder helpen.
  10. Een college heeft U als het goed is een antwoord gestuurd.
  11. Misschien is het geheugen vol.
  12. U werkt met een oude versie.
  13. Wat is uw telefoonnummer?
  14. Helaas kunnen wij alleen vragen beantwoorden die via de website zijn aangemeld.
  15. Wij gingen er van uit dat uw probleem is opgelost, kunt het opnieuw in sturen?
  16. Voor dit probleem moet U bij de verkopende dealer zijn.
  17. Heeft U al een reset geprobeerd?
  18. ...
 
Dit is mijn mail aan DomDom:

Hallo,

Ik heb al sinds 6 april problemen met mijn GPS.
-De tijd blijft op 0:00 staan.
-De rider krijgt moeilijk contact met de satellieten, bij opstarten. Dit duurt allemaal veel te lang.

-Nu is mijn probleem dat volgens de Tomtom check met het serienummer, er absoluut geen problemen waren te verwachten. ik ben dus voorgelogen.

-tomtom weet al meer dan een maand van dit probleem maar informeerd niet en doet er geen fuck aan. Weer een teleurstelling.


Mijn vraag is wanneer het eindelijk in orde komt?
De voorlopers zijn notabene gefixt door een beunhazer? En Tomtom zou het met de Rider 5 niet kunnen? En flikker op, ik koop geen nieuw toestel!


Geen groetjes van een iedere keer weer teleurgestelde Tomto-fan (ik ben nu dus geen fan meer).

Enigste wat Tomtom kent zijn leugens, leugens, leugens, gewoon maffia dus.
 
Hahaha, ja je had beter nog even een paar keer adem kunnen halen en je klacht iets netter kunnen verwoorden. Maar, een klacht is een klacht. Het is er toch weer eentje extra in hun lijstje.
 
Ze proberen binnen 2 werkdagen te reageren.

Ach, het maakt mij niets uit dat ik die klootzakjes op de pik heb getrapt.
Misschien dat ze nu een keer wakker worden?

Nja, denk het niet met die arogantjes.
 
Ach so,dan is ie echt de weg kwijt
Joa.

Eerst was het een man, daarna werd het overgenomen door een vrouw.
Het was allemaal een beetje van oooh jaaa, dit ga ik doorgeven aan de afdeling techniek.

Volgens mij hadden die Zwei totaal geen verstand van zaken, en er kwam ook weinig tot niets uit.
Volgens mij lopen allerlei vragen van ons gebruikers naar TomTom, en dan van TomTom weet naar China.
En dan krijg je miscommunicatie als je begrijpt wat ik bedoel?

Veel mensen zijn ook niet tevreden over de Rider 400 en 500.
De helft is redelijk tevreden, 1/4 van de kopers met 0 verstand en interesse in computers en techniek vind het allemaal wel best.
En 1/4 deel, dat zijn de dyhard GPS 'ers, die zich overal in verdiepen, die zijn echt niet tevreden.

Er word gewoon weinig teruggekoppeld door TomTom.
Er is bijna geen communicatie en dan worden mensen boos, zeer boos.
Je moet klanten gewoon goed informeren, anders lopen ze naar de concurrent.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag m'n Rider 5 weer eens gebruikt. Gisteravond aan de laptop gehangen en geüpdatet. Vanmorgen gewoon 't adres van m'n werk ingevoerd om te kijken of 'ie het deed.

Na een paar seconden had 'ie gewoon verbinding terwijl ik nog stil stond. Nog voor ik de poort uit was, was de route berekend. Ik zag 2x het aantal nog te rijden minuten in beeld. Dus geen tijd, wel tijdsduur. Gezien ik een klok op 't dashboard van de V-Strom heb kan ik me er op die motor niet zo druk om maken, maar op de ZRX heb ik geen klok. Straks eens kijken of dit een weergaveinstelling is of dat 't gewoon stuk is (ik gok 't laatste). Maar qua navigeren ging alles in ieder geval goed, van Heemskerk tot Amsterdam.

Vanmiddag wil ik even een klein stukje omrijden. Eens kijken of 'ie me dan ook echt op m'n bestemming brengt want zonder navi ga ik 't niet vinden. :P
 
Laatste dagen heb ik de rider 5 uitvoerig getest, snelste route, kronkelroute en ITN routes inladen over honderden km's, alles lijkt naar behoren te werken. Enkel de tijdsweergave die naar 0:00 gaat, maar dat kan me weinig boeien op het moment. Volgende week mag de rider zich in de Vogezen bewijzen
:]
Nog geen nieuws vanuit het tomtom support team mbt mijn melding.
 
De navigatie is nu inderdaad nog geen probleem.
Het enigste probleempje is dat er geen tijd is, dus ook geen aankomsttijd. Is niet zo erg allemaal.

Maarrr, over een jaar is het wel een probleem, want als TomTom dit nu niet gaat oplossen, doet de navigatie het over een jaar ook niet fatsoenlijk meer.
Nee, TomTom gaf voor de roll over aan dat de Rider 5 geen probleem zou hebben.
Of ze wisten al dat het wel problemen zou geven, of er is gewoon te weinig kennis en was het voor hun ook een verrassing.

En nu is TomTom op het punt dat ze het gewoon niet op willen lossen.
Tenminste, liever niet.
Het moet gewoon allemaal doodbloeden en dan koopt de consument wel een nieuwe navigatie.
En dan is TomTom blij. Nou de consument is niet blij want dit is gewoon een slag in mijn gezicht dat ik gewoon voorgelogen en daarna afgepoeierd word:(
 
Terug
Bovenaan Onderaan