diverse onderdelen.ducati,Hawk/NTV,FZR600

Wat wil je voor de remleiding hebben???? Ik wil je er wel vanaf helpen als jij ook een beetje helpt..............
 
zo, ik heb even wat prijzen neergezet wat ik er voor wil krijgen. Als je zegt bieden betekent dat niet dat je moet vragen naar de prijs heren!

Dussss....ik peil nog even de interesse en ga dan van het weekend eens kijken wie er wat nodig heeft en er het meest voor over heeft!
 
Horen die risers origineel ook bij de kroonplaat of is het een aangepastte originele yamaha kroonplaat ?
 
heb je de passagiers steunen nog? Ik wil ze wel hebben...
heb er net in 1 de zaag gezet om ze als onzichtbare bevestiging
van het kontje te gebruiken... laat maar weten...
 
de tank is er nog. er is nog een gegadigde maar die moet van ver komen en ik zou nog steeds meer fotos van de tank maken. Tenzij iemand over het bod van 75 euro gaat, dan ben ik makkelijk. Moet ook snel worden afgehandeld, of je moet een maand wachten want ik ga volgende week op vakantie.

dus...
 
gaat weer wat af....komt weer wat bij...

een kofferset met originele kofferrek van Honda voor NTV of Revere.
full
 
Hallo,

is de Ducati brandstofpomp er nog?

Ik heb een onafgemaakt streetfighterproject van iemand overgenomen waarop een ducatitank zit maar ik weet niet van welk type. De benzinedop en de brandstofpomp ontbreken. heb je een foto van de tank waar de pomp uitkomt?

Mogelijk heb jij wat ik zoek.

m.vr.g.r
Pieter

Brandstofpomp voor een ducati 748/ 916/ 996/ 998 prijs: 100 euro

[afbeelding]
 
Hallo,

is de Ducati brandstofpomp er nog?

Ik heb een onafgemaakt streetfighterproject van iemand overgenomen waarop een ducatitank zit maar ik weet niet van welk type. De benzinedop en de brandstofpomp ontbreken. heb je een foto van de tank waar de pomp uitkomt?

Mogelijk heb jij wat ik zoek.

m.vr.g.r
Pieter

brandstofpomp is verkocht. sorrie!
 
Terug
Bovenaan Onderaan