diverse onderdelen.ducati,Hawk/NTV,FZR600

defiduc

MF veteraan
20 feb 2004
3.786
126
Alkmaar
Ik heb nog wat losse spullen liggen van een paar motoren.

Ik zeg...heb je iets nodig? doe een bod.

passagiersteunen Honda GT 650 Hawk. prijs: 30 euro. VERKOCHT

full
 
Laatst bewerkt:
Tank voor de Hawk zonder deuken en dus in goede staat. bieden vanaf 75 euro.


full
 
Laatst bewerkt:
originele lamphouder voor de Hawk. prijs: 10 euro

full
 
Laatst bewerkt:
streetfighter frontje. prijs : 20 euro VERKOCHT
full
 
Laatst bewerkt:
originele lamphouder voor NTV Revere met lamporen. Past niet op de gewone NTV.

prijs: 10 euro

full
 
Laatst bewerkt:
Set hoge clip ons voor een NTV of Hawk. 41 mm. VERKOCHT

full
 
Laatst bewerkt:
Kroonplaat van een FZR 600 met risers voor superbikestuur. prijs: 20 euro
VERKOCHT

full
 
Laatst bewerkt:
Brandstofpomp voor een ducati 748/ 916/ 996/ 998 prijs: 100 euro VERKOCHT

full
 
Laatst bewerkt:
K&N Filter voor een ducati monster 1000 i.e prijs: 40 euro

full
 
Laatst bewerkt:
luchtfilterdeksel voor ducati monster 1000.i.e. prijs: 10 euro

full
 
Laatst bewerkt:
een middenbok voor een ducati monster 1000.i.e. Past ook op andere modellen. prijs: 30 euro VERKOCHT

Erg handig voor vakanties.
full
 
Laatst bewerkt:
nieuwe remblokken voor brembo remklauwen. 50 euro VERKOCHT

full
 
Laatst bewerkt:
stalen remleiding voor ducati 748 / 916/ 996 / 998. prijs: 35 euro

full
 
Laatst bewerkt:
Ik wacht helaas al heeeelll erg lang. B|
drukte op zn werk gooit roet in het eten. btw: doe je die tank weg voor een zcht prijsje?

Tank gaat wel weg, maar wat is zacht? Ik wil er 75 euro voor. Als ik zie wat er voor een NTV tank gevraagd wordt is dit een koopje denk ik. Deze is schadevrij (geen deuken) en het originele kraantje zit er op .

als je nog op tijd bent en je hebt interesse....ik moet vanavond naar Hoorn om me nieuwe auto op te halen... ;) (nou ja...nieuw als in 50e hands :P )
 
Hey defiduc, wat wil je voor die clip ons hebben?? En als Dash de tank aan zich voorbij laat gaan, dan ben ik wellicht te porren voor die tank ;)
 
Hey defiduc, wat wil je voor die clip ons hebben?? En als Dash de tank aan zich voorbij laat gaan, dan ben ik wellicht te porren voor die tank ;)

Die clipons heb ik voor 50 euro bij Roukama gekocht...maar dat hoef ik er niet voor terug. Ben al blij als ik de helft er voor vang.

Je mag achteraan sluiten voor de Tank. Ik heb via mail ook nog een reactie (tenzij jij dat bent met een alias :P ).
 
Die clipons heb ik voor 50 euro bij Roukama gekocht...maar dat hoef ik er niet voor terug. Ben al blij als ik de helft er voor vang.

Je mag achteraan sluiten voor de Tank. Ik heb via mail ook nog een reactie (tenzij jij dat bent met een alias :P ).

Nou voor de helf van 50 euri wil ik ze graag van je overnemen. Mail me even je adresgegevens, dan kunnen we even wat afspreken om ze op te komen halen. Is toch weer een leuk ritje naar Alkmaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan