Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Alleen al door de stukjes tekst die je er zelf bij schrijft. Volgens mij heb je de keuze zelf ook al gemaakt.U bent de 2e die 750 zegt.
Wat heeft die brommer minder dan de 400 en 1100?
Dat is toch een vrij mooi model. Geen Italiaanse schoonheid, maar als Japanse standaard vind ik het wel geslaagd.
Maar het stukje tekst bij de 1100 geeft de meeste passie weer.Zou de 1100 weg doen, je zegt zelf dat het de gevaarlijkste is voor je omgeving, waarom wachten tot het mis gaat?
Succes met je keuze
Race RG heb ik op gereden,niet te vergelijken met de straat versie wat een brommer lijkt daarmee vergeleken,the unrideables noemenIk zou een nier afgeven om een race model rgb te mogen rijden.
Heb gedacht om er ooit een te kopen (heel het huishoudgeld erdoor, knap idee) als belegging, maar dan zou ik met een ei in mijn broek rondrijden.
Bekijk bijlage 1746258
Maat van mij heeft zijn VT1100 via catawiki verkocht aan een Fransoos,werd netjes opgehaald en betaald,Je zegt het mooi. Een unrideables had ik graag eens in bezit gehad. Of eens bereden.
Uit een andere motortak, maar met ook een moeilijke reputatie was de CR500. Die hebben even 1500€ gekost, maar heb toen de boot gemist om er 1 te kopen. Ik kocht toen helaas een XR600 en TT600.
Een bezitter van een TZ750 vertelde mij dat die fietsen zeer vriendelijk waren. Het vermogen kwam er krachtig maar voorspelbaar uit. Vandaar hun 24h endurance avontuur?
On topic : tja, de 750 dan misschien....geeft inderdaad niet de meeste passie. Vermoedelijk is de (in mijn ogen lelijkere) 93 en 94 model pittiger met zijn 20pk extra.
eens kijken wat ik ervoor kan vangen.
Het voordeel voor verkoop is dat Frankrijk er zot van is en de oude classics zijn nog gebonden aan de 100pk regel. . Dat heeft ie ook.
Frankrijk is een grotere markt en kan ik heel misschien een hogere prijs vangen.
Nou, mijn RD250 en T500 komen nog wel buiten hoor. Liefst samen met de R5 van Gijs Vijs.Al de tweetakten die er nog zijn komen niet meer buiten, ik denk dat @RobD en ik een zeldzaamheid op straat zijn, met 2 RD's tegelijk...
Onzin. Stop eens met viertakten kopen en ga aan de slag!Kannie wachten om aan die RD verder te gaan, maarje, zo veel te doen...
Jij moet hier in huis moderator worden je kan morgen beginnenOnzin. Stop eens met viertakten kopen en ga aan de slag!
Ik kan je ook een ban geven die er pas afgaat als je met die RD hier voor de deur staat. De luchtgekoelde wel te verstaan.Jij moet hier in huis moderator worden je kan morgen beginnen
Wijze woorden ,weg met die vieze viertaktenOnzin. Stop eens met viertakten kopen en ga aan de slag!
Très bien!Het is de zxr 750 geworden. Ik zet ze op Franse sites. Dat land is kawasaki zot....vooral de godier genouds en alles met dubbele koplampen. Eddy L modellen vinden ze ook leuk.
Ik heb einde volgende week mss een koper. Misschien...