Dik luxeprobleem 1 motor vd 3 moet verkocht worden, welke?

U bent de 2e die 750 zegt.
Wat heeft die brommer minder dan de 400 en 1100?
Dat is toch een vrij mooi model. Geen Italiaanse schoonheid, maar als Japanse standaard vind ik het wel geslaagd.
Alleen al door de stukjes tekst die je er zelf bij schrijft. Volgens mij heb je de keuze zelf ook al gemaakt. :)

Zou de 1100 weg doen, je zegt zelf dat het de gevaarlijkste is voor je omgeving, waarom wachten tot het mis gaat?

Succes met je keuze
Maar het stukje tekst bij de 1100 geeft de meeste passie weer. :P
 
Ik zou een nier afgeven om een race model rgb te mogen rijden.
Heb gedacht om er ooit een te kopen (heel het huishoudgeld erdoor, knap idee) als belegging, maar dan zou ik met een ei in mijn broek rondrijden.

Bekijk bijlage 1746258
Race RG heb ik op gereden,niet te vergelijken met de straat versie wat een brommer lijkt daarmee vergeleken,the unrideables noemen
ze dat en dat klopt ook wel,in een paar duizend toeren van niks naar boven de 120 pk is best eng.🤪,de latere hadden nog veel meer vermogen
maar zijn wel wat beschaafder om op te rijden.
 
Je zegt het mooi. Een unrideables had ik graag eens in bezit gehad. Of eens bereden.
Uit een andere motortak, maar met ook een moeilijke reputatie was de CR500, KX500. Die hebben even 1500€ gekost, maar heb toen de boot gemist om er 1 te kopen. Ik kocht toen helaas een XR600 en TT600.
Een bezitter van een TZ750 vertelde mij dat die fietsen vrij vriendelijk waren. Het vermogen kwam er krachtig maar voorspelbaar uit. Vandaar hun 24h endurance avontuur?

On topic : tja, de 750 dan misschien....geeft inderdaad niet de meeste passie. Vermoedelijk is de (in mijn ogen lelijkere) 93 en 94 model pittiger met zijn 20pk extra.
eens kijken wat ik ervoor kan vangen.
Het voordeel voor verkoop is dat Frankrijk er zot van is en de oude classics zijn nog gebonden aan de 100pk regel. . Dat heeft ie ook.
Frankrijk is een grotere markt en kan ik heel misschien een hogere prijs vangen.🤔
 
Laatst bewerkt:
Je zegt het mooi. Een unrideables had ik graag eens in bezit gehad. Of eens bereden.
Uit een andere motortak, maar met ook een moeilijke reputatie was de CR500. Die hebben even 1500€ gekost, maar heb toen de boot gemist om er 1 te kopen. Ik kocht toen helaas een XR600 en TT600.
Een bezitter van een TZ750 vertelde mij dat die fietsen zeer vriendelijk waren. Het vermogen kwam er krachtig maar voorspelbaar uit. Vandaar hun 24h endurance avontuur?

On topic : tja, de 750 dan misschien....geeft inderdaad niet de meeste passie. Vermoedelijk is de (in mijn ogen lelijkere) 93 en 94 model pittiger met zijn 20pk extra.
eens kijken wat ik ervoor kan vangen.
Het voordeel voor verkoop is dat Frankrijk er zot van is en de oude classics zijn nog gebonden aan de 100pk regel. . Dat heeft ie ook.
Frankrijk is een grotere markt en kan ik heel misschien een hogere prijs vangen.🤔
Maat van mij heeft zijn VT1100 via catawiki verkocht aan een Fransoos,werd netjes opgehaald en betaald,
goede prijs voor gekregen.
CR500 heb ik ook gehad,inderdaad voor 1500,- toen gekocht met kenteken,een onding om te starten en voor op de
openbare weg vond ik het niks,ding rijd alleen maar lekker als je er hard mee gaat.
TZ750 vriendelijk,ja daar denkt ene KR toch anders over,maar vergeleken met bv de RG680 wel beter rijdbaar door
de membraan inlaat .
 
Laatst bewerkt:
Maar ik zou ook de 750 het eerst wegdoen,als het een RR versie was dan zou het anders zijn,maar zo,n gewone is niet echt interessant.
 
Al de tweetakten die er nog zijn komen niet meer buiten, ik denk dat @RobD en ik een zeldzaamheid op straat zijn, met 2 RD's tegelijk...
Nou, mijn RD250 en T500 komen nog wel buiten hoor. Liefst samen met de R5 van Gijs Vijs.
 
Laatst bewerkt:
Kannie wachten om aan die RD verder te gaan, maarje, zo veel te doen...
 
Oh ja, wat het topic betreft, ik zou de 750 verkopen. Voor de langere afstanden lijkt de 1100 mij de beste keuze, en voor het betere stuurwerk de 400. De 750 zit er tussenin.
 
Nouja, je raad van tevoren opgevolgd, één project afstand van genomen...
 
Onzin. Stop eens met viertakten kopen en ga aan de slag!
Wijze woorden :Y ,weg met die vieze viertakten*O*:r
Stuur die maar naar mij,zal ik ze wel vernietigen8)7
emoticon-128099137.png
 
Laatst bewerkt:
Het is de zxr 750 geworden. Ik zet ze op Franse sites. Dat land is kawasaki zot....vooral de godier genouds en alles met dubbele koplampen. Eddy L modellen vinden ze ook leuk.
Ik heb einde volgende week mss een koper. Misschien...
 
Het is de zxr 750 geworden. Ik zet ze op Franse sites. Dat land is kawasaki zot....vooral de godier genouds en alles met dubbele koplampen. Eddy L modellen vinden ze ook leuk.
Ik heb einde volgende week mss een koper. Misschien...
Très bien! ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan