DIFI Motorjas in perfecte staat, maar L

Fred Hur

Die hard MF'er
28 mrt 2007
328
81
Westland
Deze jas (zwart met grijze accenten) is in keurige en onbeschadigde staat en tegen alle weersinvloeden bestand, er zitten schouder- elleboog- en rugbeschermers in. Verder voorzien van een uitritsbare binnenjas, dus geschikt voor zomer en winter.
De jas heeft zowel een rits met omslag tegen regen als een drukknoopsluiting.
Verder 2 grote insteekzakken met klep, 2 borstzakken met rits aan de buitenkant en 3 binnenzakken. Voorzien van tailleriem, riem met klittenband aan de bovenzijde van beide armen en met klittenband verstelbare manchetten.

Reden verkoop: de jas zit me nét iets te strak en daarom heb ik een nieuwe gekocht in een maat groter. Kan eventueel worden opgestuurd, kosten hiervan zijn 6,20 euro.


Jas staat voor 65 euro op Marktplaats, maar mag hier weg voor 50 euro. ;)

Foto's stuur ik je per mail op verzoek toe uiteraard.
 
Laatst bewerkt:
Remco was op zoek naar een specifiek model van Difi en de mijne is een ander model.

Blijft dus te koop. ;)
 
Kan je mij ook een foto sturen van de jas,ik ben 1.82 en weeg 85 kilo zou de maat goed zijn??

Gr Joop..
joopblankespoor@wanadoo.nl
 
Waarom plaats je die foto niet gewoon?
Scheelt een hoop gedoe met mailtjes van mensen die m uiteindelijk toch niet willen kopen...

Enne, het bewuste type even vermelden kan ook een hoop goed doen O-)
 
Laatst bewerkt:
Jas is gereserveerd door Mark, die bij me langskomt. :)

Ik noteer jou wel als reserve Joop, want ik ben 5 cm groter en 5 kg zwaarder, dus voor jou is het jack dan zeker goed.

Gr. Fred
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan