Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zonder kuip en zitje zie je echt goed hoeveel er eigenlijk weg is tov een normale straatfiets.
Het achterlicht zit aan het subframe vast maar kan met een paar boutjes en stekkers makkelijk worden verwijderd.
Hij komt/is trouwens te koop om nummer 2 te financieren waar alle echte originele race onderdelen opkomen en die puur voor snel circuit gebruik zal zijn. Dus mocht je interesse hebben, met of zonder kleur, neem dan even contact op.
Nog steeds bezig, de boel van deze fiets ligt bij de spuiter maar die heeft het wat druk.
Voor de "echte" krijg ik binnenkort de correcte veel-te-dure achternaaf en zijn er nog wat dingen onderweg.
Eerst even wat klanten klussen wegwerken voor ik weer hobby tijd heb.
Ook had ik nog een EK in de zomer waar ik brons heb behaald op mijn onderdeel maar waar ook de nodige tijd aan op ging.
Bij een correcte achternaaf horen natuurlijk ook de goede vorkpoten (met 4 bouten ipv 2).
Ik heb een hele goed set standaard poten al klaar gemaakt voor het echte gebruik op een circuit.
De meesten kopen een set gelastte poten bij het bekende adres en racen daar ook gewoon mee, zelf durf ik dat niet echt aan.
In tegenstelling tot die verkoper laat ik in het midden een stuk materiaal staan van de originele poot omdat de doorlassing daar toch niet komt en dit wat extra materiaal geeft wat evt op afschuiving zal worden belast mocht de las breken.
In principe wil ik deze poten straks alleen voor de "show" gebruiken en bij zwaar gebruik toch de boel tijdelijk even omwisselen.
Het zal ongetwijfeld goed gaan maar als je er geestelijk niet echt rust bij hebt...
De bovenkant is anders, het lipje voor de instelling en veer moet weg, 4 bouten onder en dan nog het profiel heel iets aanpassen. Kortom er zit nog wat werk in voor ze helemaal af zijn.
De laatste gemaakte onderdelen die ik op reserve heb zijn te koop, uit de batch van 20 heb ik nog 1 tellerplaat a E150,- over.
Tevens nog wat klein grut wat ik nog op voorraad heb liggen van andere spullen.
Zoals het nu lijkt komt in februari mijn correcte achternaaf binnen en daarna volgt er een grotere update met mooie plaatjes.
Voor nu fijne feestdagen en tot in het nieuwe jaar!
Ook heb ik nog een CB750 F frame zonder kenteken wat weg mag, deze had ik om er een extra CR750 mee op te bouwen maar ivm ruimte en tijdsgebrek mag die ook de deur uit. Wat oppervlakkige roest maar niets doorgerot of afgeslepen. Hoeft niet de wereld te kosten en staat in Hoogeveen.
Alle losse onderdelen zijn eigenlijk zo goed als de deur uit.
Het gieten en verspanen van de achternaven lijkt tot nu toe allemaal goed te gaan maar loopt, net zoals alles eigenlijk, wat vertraging op.
Om vervolgens wat met de achternaaf te kunnen heb je natuurlijk wel het goede tandwiel nodig en ik vond laatst een NOS exemplaar.
De volgende stap is om de maten zo aan te passen dat ik de hele reeks vervolgens kan maken zoals die in het onderdelenboek staat, maar dat moet nog even op zich laten wachten tot ik meer tijd en geld heb.