DF @ Emmen e.o

2 rond is te doen , ken iemand die reed zn eerste keer 2:15 en aan het eind van het seizoen 1:57, ik denk dat wij eerder 2:20 - 2:30 onder weg waren :P

Vond het enorm tegenvallen om hoge snelheid te houden in de bochten
Time to beat 1.48.1 @ Assen!
 
2 rond is te doen , ken iemand die reed zn eerste keer 2:15 en aan het eind van het seizoen 1:57, ik denk dat wij eerder 2:20 - 2:30 onder weg waren :P

Vond het enorm tegenvallen om hoge snelheid te houden in de bochten

Heb je het dan over Jasper Bobbink toevallig? 😋
 
@TallOne

Ik was ff de ketting afspuiten en ontvetten bij de wasstraat en daarna direct door naar huis voor BBQ

Door het water was mijn stepje een beetje glad ;-)


Zie jou tegelmatig in de omgeving rijden :-P
Blijft een mooi apparaat die Blade!
 
Time to beat 1.48.1 @ Assen!

Welke klasse rij je op dit moment? Ben regelmatig aan het kijken bij de OW-Cup. Of rij je in ZAC?

Vriend van me is vorig jaar begonnnen in sportcup, na twee races in de Procup beland.

Einde van het seizoen heeft hij nog 1 race afgerond in de Supercup.

In 2016 de eerste kwalificatie als 2e afgerond!

Super gaaf om zoiets van dichtbij te volgen, ook in de pitbox etc.
 
Ik heb een sabbatical dit jaar.
Pani goed kunnen verkopen en de deal met een nieuwe ketste af, daarnaast bezig met een andere woning dus t racen ff onhold.
Dit jaar alleen de Ducati Club Race op een Radical
 
1k0.jpg
 
@TallOne

Ik was ff de ketting afspuiten en ontvetten bij de wasstraat en daarna direct door naar huis voor BBQ

Door het water was mijn stepje een beetje glad ;-)


Zie jou tegelmatig in de omgeving rijden :-P
Blijft een mooi apparaat die Blade!

Hey kerel!, ik was ook net op weg naar huis ;) En ook de BBQ maar weer voor t eerst aan gehad :Y

Haha,ok dat was het dus.. Ik dacht die heeft een flink stuk gereden, en strekt de benen :]
Klinkt en oogt super man die duke!! Lekker raw..

Thnx, ben er ook zuinig op. Deze kleurstelling begint al schaars te worden. Maar hij is gemaakt om gebruikt te worden, en dat doe ik idd met regelmaat :W

Ook de eerste knee-downs een feit *O*
 
Potverdepotver... sta ik bij het stoplicht voor Utopolis in Emmen(met kawa zx6r van de vrouw), wilde linksaf ff de tunnel door, komt er een man in zijn cabrio naast me staan, en begint te praten en te wijzen.. ik snapte het niet meteen helemaal(oordoppen), maar uiteindelijk kreeg ik iig door dat ie mijn achterkant bedoelde... Vlot blikje naar beneden was genoeg om mij te laten schrikken, van de hoeveelheid koelvloeistof die er lag, en ook over mijn achterband.. Motor te warm. :N Vreemd ook,want op dat moment draaide de fan niet, en het temp. lampje ook niet.. Maar een paar stoplichten daarvoor de fan wel al een keer gehoord.

Lekker kut weer.. op naar de monteur :Y ;)

Daarvoor nog wel ff de tijd gehad om ook met de kawa ff de knietjes aan de grond te krijgen(erg krappe zit voor mij ;) )
 
Laatst bewerkt:
Goed ik zal hier ook eens vragen ;)
Weet iemand een motorzaak (of MFer ;) ) in de omgeving van Emmen die een ultrasoonapparaat heeft staan ?

Ik heb nog een oude Diversion 600 in de schuur staan die al een tijdje niet meer gelopen heeft.
En toen hij nog wel liep was het ook altijd drama met starten/aanspringen.
Dus ik denk dat de carbs eens goed schoongemaakt moeten worden.
 
Ultrasoon is de laatste en tevens duurste oplossing, een goede zaak kan je carbs reinigen zonder ultrasoon te reinigen..

Zelf zul je wel ff de tank moeten reinigen en brandstoffilter plaatsen en/of vervangen ivm rommel in de tank ;)
 
Goed ik zal hier ook eens vragen ;)
Weet iemand een motorzaak (of MFer ;) ) in de omgeving van Emmen die een ultrasoonapparaat heeft staan ?

Ik heb nog een oude Diversion 600 in de schuur staan die al een tijdje niet meer gelopen heeft.
En toen hij nog wel liep was het ook altijd drama met starten/aanspringen.
Dus ik denk dat de carbs eens goed schoongemaakt moeten worden.

Kennis van me doet ultrasoon reinigen en afstellen, geloof voor 125,- Heeft de mijne ook gedaan
 
Terug
Bovenaan Onderaan