Den Bosch en omstreken, part 73

Zo de roadtrip zit erop . Totaal 4400 km gereden in 40 uur . Wel veel mooie dingen gezien . Nu nog tot zondag in Texas en dan vliegen we weer terug naar huis. Hebben we er weer 3 weken opzitten .
 
Heel avontuur als je het mij vraagt Wim
waarom huren ze daar vor bepaald soort werk mensen
van zo ver weg ( NED ) helemaal in ?
 
Heel avontuur als je het mij vraagt Wim
waarom huren ze daar vor bepaald soort werk mensen
van zo ver weg ( NED ) helemaal in ?

Een Duits bedrijf plaatst daar speciale filters tussen schoorstenen van steenfabrieken .
En aangezien mijn baas daar de huis isoleerder is gaan wij ook mee naar die projecten waar ook ter wereld.

Eind mei komt er een klus aan van een half jaar in Oklahoma. Weet ook dat ze momenteel ook in Zuid Afrika bezig zijn dus ben benieuwd waar ik nog allemaal terecht kom
 
Heerlijk gereden afgelopen weekend 😁 Oh ja, heb sinds vorig jaar weer nieuwe bike 😄. En ben ook nog eens verhuisd naar Tiel...
 

Bijlagen

  • 20181013_120525.jpg
    20181013_120525.jpg
    331,2 KB · Weergaven: 5
@ dencoupe
Wat bedoelde je precies met bovenstaande post ?
Wilde hem citeren maar de post was weg gehaald uit ... en toen stond er nog iets.
Welke zaak was dat precies en welke actie hadden ze daar ?
 
Een Duits bedrijf plaatst daar speciale filters tussen schoorstenen van steenfabrieken .
En aangezien mijn baas daar de huis isoleerder is gaan wij ook mee naar die projecten waar ook ter wereld.

Eind mei komt er een klus aan van een half jaar in Oklahoma. Weet ook dat ze momenteel ook in Zuid Afrika bezig zijn dus ben benieuwd waar ik nog allemaal terecht kom


Klinkt als een prachtige uitdaging.
Mocht je op al die plaatsen ook nog even wat tijd voor je zelf over houden naast je werk.
 
_O-_O-_O-

Als daar hier behoefte aan is, kan ik dat natuurlijk regelen. Het middel zelf! Het toepassen mogen jullie zelf uitvoeren ;)

@No Brains : zoals in de pb ook al aangegeven, raad ik het af om tussen je bilnaad te smeren.
 
Moet binnenkort even wat kleine dingetjes laten doen aan die yamaha
en Voor de arilla scooter mogelijk een nieuwe accu of spannings regelaar.
Weet er iemand nog een zaak die tijd heeft of iemand anders
die handig is komende tijd ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan