Den Bosch en omstreken, part 73

Noord Holland... Mijn moeder is eerder dit jaar overleden. Ik heb besloten om haar huis over te nemen. Na een verbouwing van bijna 6 maanden gaat het binnenkort klaar zijn.

Nog gecondoleerd met je moeder
Zal wel raar zijn geweest om moeders huis te verbouwen
Wens jullie veel geluk toe in jullie nieuwe huis
 
Hi 👋 ik kom even inbreken.. zie namelijk dit topic en denk hey die vinden dit wellicht wel interessant.
Ik geef namelijk workshops motorfiets onderhoud in den Bosch! Achter de Brabanthallen.
Mocht je het interessant vinden; Kijk op Facebook of de website. Zo niet; sorry ben al weg 😉
 
Is het speciaal voor dames?
Ik zie geen enkel persoon van het mannelijk geslacht op de foto's (website).
 
Hi 👋 ik kom even inbreken.. zie namelijk dit topic en denk hey die vinden dit wellicht wel interessant.
Ik geef namelijk workshops motorfiets onderhoud in den Bosch! Achter de Brabanthallen.
Mocht je het interessant vinden; Kijk op Facebook of de website. Zo niet; sorry ben al weg 😉

Heel goed om dat hier eens te melden!! Had je al via Facebook voorbij zien komen, wellicht ook interessante kortingen als we met een hele groep komen?

Als er een groep rijders van hier komt, dan hoef je qua onderdelen voor een beurt niets te bestellen. Rijden hier gemiddeld +/- 750 kilometer per jaar.... Olie en filter krijgt niet eens de kans om vies te worden (net als de motorfietsen).

Wellicht ook een markt voor een workshop, hoe kun je je motor poetsen, dat doen de meeste hier liever dan rijden+/- ;)_O-
 
Is het speciaal voor dames?
Ik zie geen enkel persoon van het mannelijk geslacht op de foto's (website).
Nee zeker niet speciaal voor dames iedereen is welkom. ;)
Ik ben zelf een vrouw en ik denk dat ik daarom veel vrouwen bij de workshop aantrek maar er melden zich ook steeds meer mannen aan bij de workshops. Dus mocht je mee willen doen ben je zeker niet de enige man.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan