Den Bosch de gezelligste stad van brabant deel 57

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb wat foto's op mijn album staan .
weet iemand hoe ik die op bijvoorbeeld M-F kan krijgen
Als je met de rechtermuisknop op een foto klikt Jan, dan kiezen voor 'Afbeeldingslocatie kopiëren" o.i.d.

Dan in een nieuw bericht op het fotootje klikken bovenin (9e icoontje van rechts) en daar plakken (CTRL + V).

Of hier een linkje neer gooien van je album.
 
ik heb wat foto's op mijn album staan .
weet iemand hoe ik die op bijvoorbeeld M-F kan krijgen
Het makkelijkste is uploaden op een externe site als imageshack.us of photobucket.com

En dan de DIRECTE url tussen \
zetten.

De directe URL eindigt vaak op .jpg o.i.d.
Vaak kun je van zo'n site ook al een speciale forum-code kopiëren die de link al tussen de juiste tags zet.
 
Laatst bewerkt:
Hoe zie je of een circuitband nog goed is?
Heb er een nieuwe set bij gekregen maar vind het lastig inschatten of ik met de huidige nog een dag kan rijden..

Heb ook geen idee hoeveel dat nou gaat slijten 2 juli.
 
Dank, heren en dames. :W

Vanaf vandaag wordt van mij verwacht dat ik mij volwassen gedraag en mijn rijgedrag zodanig aanpas dat deze als verantwoordelijk en als voorbeeld voor anderen wordt beschouwd.

... :')

Het is vandaag alweer 5 jaar geleden dat moi (legaal) op een gemotoriseerde tweewieler mocht rijden, of in ieder geval het papiertje mocht gaan halen. Toen alleen nog de theorie vereist was! ;)

Q5e9g.jpg


DSmcM.jpg


En ook toen was ik al een kleine hooligan. :') (Groot ben ik nog steeds niet!)

Maar pas toen ik de 50cc meester was, werdt de legende geboren;

OEdsE.jpg


Wie herinnert die zich niet? ;)

Lf2Jf.jpg


P0OAZ.jpg


6Plpv.jpg


Ook toen was ik hard op weg mijn stuurkunsten te verleggen. Al was het maar 34 pk, alleen Corné's eenpitter Husq kwam er zowat bovenuit. :') Ik heb met dat apparaat in 2 jaar tijd 33.000 kilometer afgelegd, waarvan een kleine 3000 woon-werk.

Wie herinnert zich trouwens dit momentje nog;

0GhtK.jpg


;)

In de tussentijd, toen de regen begon te vallen en het kouder werdt, de weg opvroor en er sneeuw begon te vallen, reed ik gewoon door op mijn oude, 'vertrouwde' GPZ 305.

HLzie.jpg


TFZvD.jpg


Dit jaar, na 2 jaar vast aan m'n 25Kw periode, kwam er dan de ZX-6R.

Vanaf 6 maart 2011 gingen alle gaskleppen op standje slurp.

RETrc.jpg


Xyr0o.jpg


Ondertussen was ik al bezig met het circuitracer project, waar ik 31 mei voor het eerst gebruik van heb mogen maken op circuit Zolder. Al het harde werk werdt daar beloond.

bWkrp.jpg


Rnb5Q.jpg


Het rijden ging zeer prima. De machine ligt strak op de baan en doet geen rare dingen. Het enige wat het tekort komt is wat vermogen, maar ik mag niet klagen.

We gaan voor de Isle of Man TT 2014. ;)

Ondanks een klein foutje waarvan ik alleen maar heb geleerd, en een gezellig gesprek met de heren in het blauw, kan ik jullie mededelen:

ithQ0.jpg


De Kawatijger is weer los.

Bedankt voor de mooie tijden die we hebben gehad, het liefde en leed dat is gedeeld met vallen en opstaan, en natuurlijk de schik die we hebben gehad in het verleden.

Ik hoop dat we nog vele jaren veilig mogen rijden, en dat er nog honderdduizenden kilometers mogen worden gemaakt.
Ook hoop ik dat 'ons' plekje 'ons' plekje blijft en dat er niemand wordt opgeschreven en/of de überbrommer neergooid.

Auto's heb ik nogsteeds niks mee, en ik zal dan ook nog zolang als ik kan gaan genieten van m'n tweewieler en de mensen waarmee ik die passie kan delen.

Bedankt voor de felicitaties en tot gauw!

Volgende stop: Demoracer opbouwen! GSX-R 750 uit '85 ombouwen tot Endurance racer. Oude glorie, de eerste echte superbike.

Volgende doel: Kampioenschappen rijden!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan