Demper + linkpijp voor GSF600n Mk1

Milan609

Rookie
11 dec 2018
1
0
Beste MF-ers,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een leuke demper ter vervanging van de standaard die onder mijn Suzuki GSF600n (Bandit) zit.

Mocht iemand iets hebben liggen of eventuele (niet al te dure) suggesties hebben hoor ik dat heel graag!
 
Beste MF-ers,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een leuke demper ter vervanging van de standaard die onder mijn Suzuki GSF600n (Bandit) zit.

Mocht iemand iets hebben liggen of eventuele (niet al te dure) suggesties hebben hoor ik dat heel graag!

Ik heb een rvs laser pro d’or met linkpijp liggen, alleen niet 100% zeker of deze voor een bandit 600 is. Voor zover mij verteld wel , een ouder type iig. (Ik heb hem al een tijdje namelijk )
Gekocht voor project motor (geen bandit), maar ik kom niet uit met de linkpijp.

Bij interesse kun je altijd komen passen /kijken .
 
Weet niet waar je vandaan komt, maar voor leuke prijzen kun je even langs Pajic(heeft nu wat meer tijd dan in de zomer), gister zelf gedaan met de bandit, en voor 250 euro een knappe nikko er op ipv de fabrieksbandit raket...

Kan niet in je portomonnee kijken :)
 
Weet niet waar je vandaan komt, maar voor leuke prijzen kun je even langs Pajic(heeft nu wat meer tijd dan in de zomer), gister zelf gedaan met de bandit, en voor 250 euro een knappe nikko er op ipv de fabrieksbandit raket...

Kan niet in je portomonnee kijken :)

Die van mij kost minder dan de helft ... mits hij past 8-),
 
Terug
Bovenaan Onderaan