De Zeelandiarun

Meestal kun je al van Donderdag bij de zeelandia run aankomen, of dat van de keer ook is ?
Ik heb er wel een keer of 28 aan meegedaan en toe was het soms ook met Hemelvaart.
Gewoon vragen of dat kan, kun je met je familie naar het strand of zo.
 
Laatst bewerkt:
Wat ik uit de uitnodiging begrepen heb is dat je zelfs vanaf Donderdag al op het kampeerterrein terecht kunt.
Er kan natuurlijk nog van alles veranderen, maar voorlopig is ons plan om op Donderdag daar al naar toe te gaan, om op vrijdag een beetje de toerist uit te gaan hangen.
 
Ik ga ook inschrijven hoor, weet nog niet of in NL ben ivm werk, maar anders heb ik wel een reserve rijder. Maat van me wil best rijden als ik niet kan.

Als er vroege kampeerders zijn, gezellig. Ik woon op loopkruip afstand van het kampeerterrein.
 
Voor de zijspan rijders die al op donderdag heen gaan naar de zeelandiarun hoop ik dat de zon schijnt dat is altijd weer leuker en gezelliger dan klote weer.
 
Kan je niks an doen. Genemuiden valt af en toe met pasen en blijft toch wel bezocht dan.
 
Klein schopje onder oma d'r r..t O-)

DXmJcJUWkAAFUHo.jpg
 
Mooi rondje. Zou zo maar eens kunnen dat ik thuis ben. Sowieso opgegeven, heb eventueel iemand die voor me wil rijden op mijn span.

Gisteravond de laatste vergadering gehad in Arnemuiden, en er zijn een paar kleine wijzigingen in de route. Met name rond Goes moest er wat aangepast worden. Geeft verder niks, 't gaat gewoon weer een mooie rit/dag worden.

We zitten nu op +/- 90 zijspannen en/of trike's, dus d'r kunnen er nog een paar bij. Het streven van de Zeelandiarun is om op 100 deelnemers uit te komen. Groter kunnen we het niet meer aan.
 
Ik kan er helaas niet bij zijn, maar de reserve piloot heeft instructies gehad en snapt het.
Afgelopen week proef gereden, zijspan rijden was voor hem even geleden, maar reed ermee weg alsof het gisteren was.

Komt goed, hopelijk mooi weer!
 
Waar kunnen we aanmelden ??
Gisteravond de laatste vergadering gehad in Arnemuiden, en er zijn een paar kleine wijzigingen in de route. Met name rond Goes moest er wat aangepast worden. Geeft verder niks, 't gaat gewoon weer een mooie rit/dag worden.

We zitten nu op +/- 90 zijspannen en/of trike's, dus d'r kunnen er nog een paar bij. Het streven van de Zeelandiarun is om op 100 deelnemers uit te komen. Groter kunnen we het niet meer aan.
 
1k0.jpg



Het is al gezellig druk in Vlissingen.

1k0.jpg


1k0.jpg



Wel vreemd dat er een onbeheerd span tussen staat. De eigenaar was nergens te vinden.

1k0.jpg



En wat bevoorrading.

1k0.jpg




Volgens de laatste gegevens hebben er 101 rijders zich aangemeld! :t
 
Laatst bewerkt:
En uiteindelijk hebben er 71 zijspannen en 28 trike's meegereden, wat neerkomt op een colonne van 99 deelnemende voertuigen. *O* Daar komen nog eens 49 begeleidende vrijwilligers bij en nog wat professionele begeleiders.

Verder zijn er 378 foto's afgedrukt, waar we 355 oorkonde's van hebben gemaakt en uitgedeeld. :Y


En het is de hele dag droog gebleven!!! :')
 
:t :t :t :t
En uiteindelijk hebben er 71 zijspannen en 28 trike's meegereden, wat neerkomt op een colonne van 99 deelnemende voertuigen. *O* Daar komen nog eens 49 begeleidende vrijwilligers bij en nog wat professionele begeleiders.

Verder zijn er 378 foto's afgedrukt, waar we 355 oorkonde's van hebben gemaakt en uitgedeeld. :Y


En het is de hele dag droog gebleven!!! :')
 
Zo, de laatste nabestellingen gaan van de week op de post, dus het zit er weer op voor 3/4 jaar.

Nog ff een paar pheauteaux van bekenden tijdens de Zeelandiarun.

1k0.jpg


1k0.jpg


1k0.jpg


1k0.jpg


1k0.jpg


1k0.jpg


1k0.jpg


1k0.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan