De Zeelandiarun

motorpsycho

MF veteraan
30 nov 2004
2.537
1
omg. Breda
Facebook
De 29e Zeelandiarun 09-05-2015.

http://www.zeelandiarun.nl/index1.htm Voor de mensen met facebook: http://www.facebook.com/zeelandiarun.kuijpers

Route 2015 roze lijn = deel 1 groene lijn = deel 2.

Kaartje_Zld_Run_2015.png


Wie van de M-F zijspanrijders gaan er?

Ik dacht, leuk als ik hier ff een lijstje bij hou van wie er allemaal gaan, kunnen we zien wie we daar nog kunnen treffen ;)

Misschien handig om te vermelden wat voor zijspan je hebt, dan kunnen we elkaar herkennen *D

Mijn vrouw rijd altijd als een van de laatste 2 verkeersregelaars op haar MV Agusta Brutale om het verkeer van achter tegen te regelen.

Wij blijven dit jaar niet kamperen omdat we de hond weigeren in een pensioen te doen voor ons plezier en we geen geschikte oppas hebben die we met onze hond vertrouwen. Dat ligt overigens geheel aan ons :$
Het is ook maar 1 uur rijden dus wij rijden zaterdag gewoon vroeg weg :]


Aanwezig:

Motorpsycho - Harley Davidson FLHTC Electra Glide Classic met EML GT3E
Bosso - fotocrew
Mielko - Babyblauwe Honda cx-span
zeepok - Rode BMW met zijspan
handewasser - botsauto zijspan
Popopeter - Rode BMW R1150R met EZS 1 persoons zijspan

Wie nog meer?
 
Laatst bewerkt:
Beetje jammer dat er erg weinig info op die site staat....zelfs de route en programma staat er nog niet op :?

Ja, wel een beetje apart. Zeker omdat de route wel al bekend is (ze pakken op de route de Zeelandbrug, Schouwen-Duiveland en Kering mee)
 
Laatst bewerkt:
Beetje jammer dat er erg weinig info op die site staat....zelfs de route en programma staat er nog niet op :?

Dat klopt, is ook vreemd en werkt niet aantrekkelijk -O-

Ik weet dat men een groot te kort heeft aan goed ICT vrijwilligers om de website up to date te houden. (lees geen vrijwilligers)

Ik heb wel in de wandel gangen vernomen dat volgend jaar wel iemand de website en dergelijke correct bij gaat houden.

En laten we eerlijk zijn, de vrijwilligers die nu al, al die bergen werk verzetten maar aan sommige dingen niet toekomen kunnen we dit niet kwalijk nemen. Probeer maar eens een goed team vrijwilligers te vinden ;)

Voor de mensen met facebook: http://www.facebook.com/zeelandiarun.kuijpers

Route kaartje aan de startposting toegevoegd *D
 
Laatst bewerkt:
Dat klopt, is ook vreemd en werkt niet aantrekkelijk -O-

Ik weet dat men een groot te kort heeft aan goed ICT vrijwilligers om de website up to date te houden. (lees geen vrijwilligers)

Ik heb wel in de wandel gangen vernomen dat volgend jaar wel iemand de website en dergelijke correct bij gaat houden.

En laten we eerlijk zijn, de vrijwilligers die nu al, al die bergen werk verzetten maar aan sommige dingen niet toekomen kunnen we dit niet kwalijk nemen. Probeer maar eens een goed team vrijwilligers te vinden ;)

Voor de mensen met facebook: http://www.facebook.com/zeelandiarun.kuijpers

Wie ben ik om wie dan ook wat dan ook kwalijk te nemen :? Zeker niet hoor !!

Wilde alleen even kijken of jullie dichtbij genoeg langskomen om te gaan kijken ;)
Ik zie nu dat je de route in de openingspost hebt bijgezet :}
 
Dat was ook niet aan jou adres, ik bedoel dat in zijn algemeenheid dat men vrijwilligers vaak iets kwalijk neemt ;)
 
Dat was ook niet aan jou adres, ik bedoel dat in zijn algemeenheid dat men vrijwilligers vaak iets kwalijk neemt ;)

PPpfppt... daar ben ik sowieso heel makkelijk mee: Of je geniet ervan of je regelt het zelf de volgende keer beter.

Dit soort dingen zijn :} en verdienen alle lof.
Ik maak ze voor mijn werk natuurlijk veel mee en het is geweldig dat mensen zich zo inzetten om een medemens een leuke dag te bezorgen.



Van mij alleen maar :} voor dit soort dingen. Verbeterpuntjes zijn er altijd maar dat doet er niets aan af dat het vanuit een goed hart komt en een voorbeeld mag zijn voor vele anderen !!
 
Laatst bewerkt:
PPpfppt... daar ben ik sowieso heel makkelijk mee: Of je geniet ervan of je regelt het zelf de volgende keer beter.

Dit soort dingen zijn :} en verdienen alle lof.
Ik maak ze voor mijn werk natuurlijk veel mee en het is geweldig dat mensen zich zo inzetten om een medemens een leuke dag te bezorgen.



Van mij alleen maar :} voor dit soort dingen. Verbeterpuntjes zijn er altijd maar dat doet er niets aan af dat het vanuit een goed hart komt en een voorbeeld mag zijn voor vele anderen !!

:^

Helemaal met u eens *D

Komen we dicht genoeg langs dat je even komt kijken of niet? Ik kan je namelijk de route ook wel verschaffen ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik begrijp dat je, je nog niet aangemeld hebt als deelnemer?
Zou wel leuk zijn als je er bij bent. Maandag meteen vrij vragen!!!!!!!


;)Ik had niet anders verwacht ;)


vrij is goedgekeurd inschrijving is ook binnen

van de week nog effe 300 euro aan botsautopenningen halen en dan komt dat wel goed
 
Ik zag dit draadje vanmorgen en heb me meteen ingeschreven.

Rode BMW R1150R met EZS 1 persoons span

PeterD
 
Combinatie 'route ligt te noordelijk' met 'werk' .... '( ...

Wees nou eens een keer eerlijk, en zeg gewoon dat je een tunnelverbod aan je broek hebt. :+

Verder, ik had zonet nog contact met de hoofdinschrijfster. Er zijn nu 95 zijspanners en trikers ingeschreven. Nog even en we gaan voor de 2e keer over de 100 deelnemers heen! *O*
 
vrij is goedgekeurd inschrijving is ook binnen

van de week nog effe 300 euro aan botsautopenningen halen en dan komt dat wel goed

_O- *O*


Ik zag dit draadje vanmorgen en heb me meteen ingeschreven.

Rode BMW R1150R met EZS 1 persoons span

PeterD

Staat er bij ;)


--------------------------------------------------------------------------

*O* 95 zijspannen en trike's *O*
 
MotorPsycho,

Gister heb ik tijdens een rit kennis mogen maken met MotorPa, het is een kleine wereld....

PeterD
 
Mogelijk komt de route nog beschikbaar als .gpx, maar ik heb hem al zo goed en kwaad mogelijk opgezet. Alleen bij Serooskerke zit een zwiepje dat volgens mijn kaart niet kan (zie Serooskerke 1 en 2) en de start finish is een educated guess, zie 'Startfinish'. Ik heb wel de finish iets te ver naar rechts (oost) getrokken om te voorkomen dat we bij de start meteen al over de finish rijden.
Ik stel voor eea af te wachten, graag commentaar op deze plaatjes, en indien gewenst kan ik de route en track dan mailen of dtv Psycho via Feestboek beschikbaar stellen.
PeterD
PeterD
full

full

full
 
MotorPsycho,

Gister heb ik tijdens een rit kennis mogen maken met MotorPa, het is een kleine wereld....

PeterD


Hey Peter,

Ik hoorde vanmorgen al van MotorMa dat je kennis had gemaakt met MotorPa :)
Pa was weer aan het rijden dus niet thuis. De wereld is idd maar klein ;)


Mogelijk komt de route nog beschikbaar als .gpx, maar ik heb hem al zo goed en kwaad mogelijk opgezet. Alleen bij Serooskerke zit een zwiepje dat volgens mijn kaart niet kan (zie Serooskerke 1 en 2) en de start finish is een educated guess, zie 'Startfinish'. Ik heb wel de finish iets te ver naar rechts (oost) getrokken om te voorkomen dat we bij de start meteen al over de finish rijden.
Ik stel voor eea af te wachten, graag commentaar op deze plaatjes, en indien gewenst kan ik de route en track dan mailen of dtv Psycho via Feestboek beschikbaar stellen.
PeterD
PeterD[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Als je mij een email stuurt, kan ik je de route wel mailen, die heb ik namelijk gewoon *D

Email staat in mijn profiel ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan