Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb je helemaal gelijk in, het is GEEN toering.Dit is in 5e generatie gewoon de beste Honda ooit.
Mijn zoon noemt het een ouwe lullen motor....niet echt.
Bekijk de clip....oordeel dan....ik rij zelf al jaren VFR en het is GEEN toering....niet eens dichtbij.
Het verschil tussen de klassen is dat CBR's rap kapot gaan, ook op straat, heb er ervaring mee....helaas.
De andere klasse waar de VFR/RVF in valt gaan de VFR's niet kapot. VFR toering.....nope....je kan een racer makkelijk bijhouden uit hetzelfde jaartal, geen probleem.
En met de VFR1200F is het helemaal lachen, die knalt zo hard voorbij de racers dat die niet weten waar te kijken wat er gebeurd is.
Vmax krijg je niet zo snel de bocht door als een RC24 !Vmax turbo gaat ook hard dan zal dat ook een racer zijn
Beste,Daar sla je de bal toch wel volledig mis. De VFR750 is de straatversie van de race-versie.
De RC-45 was helaas de laatste want ze hebben toen die klasse afgeschaft terwijl de 800 al in ontwikkeling was.
Daarom zijn er bij heel veel fabrikanten 800cc versies, eerst ging men de 750 naar 800 brengen en daarna werd het 600 klasse.
Daarom is de aanduiding in het nummer ook RC-46, dat is de Racing fabriek van Honda.
De andere modellen hebben heel andere aanduiding en komen uit een heel andere fabriek.
Bij een andere klasse van motoren moesten ze straatversies brengen die ongewijzigd zijn, zoals de CBR1000RR en en CBR600RR.
In de klasse waar de VFR/RVF onder viel moesten een afgeleide versies op de straat komen die dezelfde techniek hadden.
Allemaal komen ze uit de Honda Racing Coperation en die maken geen toerfietsjes. Wat het verschil is tussen racen en sport is mij nog steeds een raadsel.
Het verschil tussen de klassen is dat CBR's rap kapot gaan, ook op straat, heb er ervaring mee....helaas.
De andere klasse waar de VFR/RVF in valt gaan de VFR's niet kapot. VFR toering.....nope....je kan een racer makkelijk bijhouden uit hetzelfde jaartal, geen probleem.
En met de VFR1200F is het helemaal lachen, die knalt zo hard voorbij de racers dat die niet weten waar te kijken wat er gebeurd is.
correct!Wat een hoop onzin bazel jij
Leuk verzonnen.Daar sla je de bal toch wel volledig mis. De VFR750 is de straatversie van de race-versie.
De RC-45 was helaas de laatste want ze hebben toen die klasse afgeschaft terwijl de 800 al in ontwikkeling was.
Daarom zijn er bij heel veel fabrikanten 800cc versies, eerst ging men de 750 naar 800 brengen en daarna werd het 600 klasse.
Daarom is de aanduiding in het nummer ook RC-46, dat is de Racing fabriek van Honda.
De andere modellen hebben heel andere aanduiding en komen uit een heel andere fabriek.
Bij een andere klasse van motoren moesten ze straatversies brengen die ongewijzigd zijn, zoals de CBR1000RR en en CBR600RR.
In de klasse waar de VFR/RVF onder viel moesten een afgeleide versies op de straat komen die dezelfde techniek hadden.
Allemaal komen ze uit de Honda Racing Coperation en die maken geen toerfietsjes. Wat het verschil is tussen racen en sport is mij nog steeds een raadsel.
Het verschil tussen de klassen is dat CBR's rap kapot gaan, ook op straat, heb er ervaring mee....helaas.
De andere klasse waar de VFR/RVF in valt gaan de VFR's niet kapot. VFR toering.....nope....je kan een racer makkelijk bijhouden uit hetzelfde jaartal, geen probleem.
En met de VFR1200F is het helemaal lachen, die knalt zo hard voorbij de racers dat die niet weten waar te kijken wat er gebeurd is.
Jawel hoor, een maat van me ging plat door de bocht met een V-MAX!Vmax krijg je niet zo snel de bocht door als een RC24 !
Tja, ik heb een GSX F, zelfde blok en techniek als de GSX R van dezelfde tijd. Maar in een ander jasje.... De VFR750 is de straatversie van de race-versie.
...
Tja, ik heb een GSX F, zelfde blok en techniek als de GSX R van dezelfde tijd. Maar in een ander jasje.
Maar toch is het geen racer hoor.
MaxxTest: Honda VFR750R RC30 - MaxxMoto
De wildste fantasie 30 jaar geleden kwam Honda op de proppen met een productiemotor die de concurrentie terug naar het stenen tijdperk verwees. De VFR750R – u beter bekend als de RC30 – was zijn tijd ver vooruit met technische snufjes en materialen die tot dan enkel in de hoogste raceklassen...www.maxxmoto.be
Hé gast...
Je bent nu ook al appelen met peren aan het vergelijken!
Het moet niet zotter gaan worden hier!
een vfrF vergelijken met een RC30.
Zitten er in die 800 van je? Ook ovale zuigers en 32kleppen?
Dat is misschien het volgende dat je hier kan gaan beweren...
Pfff...triestig...
Dat zeg ik toch niet, lees de tekst!In een RC30 zitten GEEN ovale zuigers hoor, dat is de NR750 !