De Ronde Venen topic deel 4: Hier is alluz MHR

Kom ik eindelijk een forum uit de regio tegen, wordt er weinig in gemeld..

Misschien een topic om er wat nieuw leven in te blazen: leuke ritjes van een paar uurtjes in de buurt van De Ronde Venen.
Kon in de vorige 97 pagina's zo 1-2-3 niets vinden hierover.

Wat voor rondjes worden er zoal gereden door jullie? Zelf een paar keer langs de Amstel en het Gein gereden, maar misschien is er iets anders wat de moeite waard is om te zien.

Ben benieuwd naar de reacties!
 
Heeeuuyyyy goedemorgen allemaal! :W

Tegenwoordig zijn we volgens mij meer bij circuitdagen en op het werk te vinden dan op de motor in de buurt..
Woon-werk voor mij, op de scootah, en af en toe eens een groter rondje. Maar dat is het volgens mij wel.

@Moto-Dave: Heb jij anders nog voorstellen voor een rondje rijden? Wellicht dat er dan een paar aanhaken :]
 
Vind het lastig om echt uitgestippelde routes te vinden, online of in apps. Heb een tijdje terug wel een route gevonden welke me leuk lijkt: naar Uithoorn rijden en dan de Amstel naar boven, uiteindelijk via Abcoude en het Gein richting Flevoland. Daarna via de Vecht naar Utrecht, even door woerden heen en bij Alphen aan de Rijn weer naar boven richting De Ronde Venen. Zou een rondje van een 2,5 - 3 uur zijn en is zo veel mogelijk langs water, voor de mooie weggetjes.

Ook lijkt het me wel wat om een keer richting het oosten te rijden (veluwe misschien).
 
In de start post staat het DRV rondje ook afgebeeld:

ou9o5h.jpg


Maar Veluwe is ook een goede optie!

Veel routes kan je vinden op http://gpstracks.nl/ov-motor-nederland.php (deze website).

Mocht dat nog niet lukken, dan horen wij het wel/ hoor ik het wel. Dan gaan we gewoon allemaal een rondje rijden! :]
 
Voor degene welke de N201 van Aalsmeer naar Uithoorn willen gebruiken: er ligt een flink baggerspoor. Rijden via de N196 wordt aangeraden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan