De nieuwe Yamaha Xmax 300

Sinds een week of wat merk ik dat als ik een stoepje op of af rijd m'n motor stottert alsof de brandstof toevoer onderbroken wordt. 1 a 2 seconden stottert hij en dan is alles weer normaal. Iemand ervaring mee?
 
image.jpeg
image.jpeg
Voor en na. Ziet er toch wel sportief uit en passend bij de rest van de scooter.....Achter aanzicht ook heel knap, de achterband komt meer in zicht....... Vind het zelf heel geslaagd. Wat het zal geven na een rit in de regen valt nog af te wachten.....

image.jpeg

Ook een kabeltje in het handschoenkastje laten monteren voor een druppellader aan te sluiten.
 
Laatst bewerkt:
Scooterbulletje, wat bedoel je precies met een ''undertail'' ?? Toen ik de scooter kocht was mijn eerste vraag of er een rear fender op te krijgen was. Neen dus. Ok, wel uit China of Thailand......

Rear hugger:
image.jpeg

Of bedoelde jij zoiets ??
image.jpeg
 
Ja inderdaad,zou mooi zijn. Mischien komt dat nog. Vandaag me nieuwe comfortzadel gemonteerd. Oude was op de bevestingspunt op een bout afgebroken. Ging ook best moeilijk dicht. Dit nieuwe zadel lijkt met of t mooier aansluit en dicht gaat. Nu hoor ik t slot als ie dicht is.
 
Wat vinden we van de iron max die uitkomt begin volgend jaar 2019. Ben er zelf wel gecharmeerd van. Weet niet wat voor extras er allemaal opkomen ipv een standaard uitvoering
 
Ziet er wel goed uit. Alleen is t toch geen excl kleur dat sword grey. Zijn toch meerdere maxen mee uitgebracht,of ben ik abuis. Had er graag ook een sportdemper opgehad,zou hem wel onderscheiden.
 
Gewoon nieuwsgierig:
Na hoeveel km gaan jullie tanken met de X Max ?? ik met mijn 300 tussen 375 en 400 Km. maar dan is het echt wel tijd dat ik een benzine station opzoek.
En hoe staat de cockpit ingesteld ?? Bovenaan zie ik graag de temperatuur en onderaan de Trip afstand.

En bij jullie........... ??
 
Storing nog niet gevonden. Het is komt ook wel heel zelden voor. altijd lastig zoeken naar iets kleins. Ik laat het voorlopig zitten. Een enkele keer last van als ik een (hoge) stoep af rijd. nog wel even de bougie kabel en bobine kabels aangedrukt maar was het ook niet. Voordeel als het erger wordt, dan is het vaak makkelijker te vinden. voor nu is het oke.
 
Zolang je nog garantie hebt, is er niks aan de hand, maar het blijft wel vervelend. Hebben ze hem ook uitgelezen op de computer, dan geeft ie vanzelf wel een foutcode. Hoeveel km heeft ie al gelopen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan