De Motobliekers 11 - meer gezelligheid dan kilometers..

:X
Gisteren wel in het AD over diverse Nederlandse motorongelukken in Duitsland gelezen. Maar niet wetende dat het zo dichtbij was.
Ik hoop dat hij tot het laatste moment van onze mooie hobby heeft mogen genieten.
 
Hey Allemaal,

Ik zie ineens een blieken topic, helemaal niet wetende dat deze bestond op dit forum, maar hij was ook al een stuk weggezakt zag ik. Ik kijk al een tijdje me op het forum, maar dit was me ontgaan.

Helaas kom ik dan wel op een moment binnen waar je direct zulk treurig nieuws moet lezen... Gecondoleerd aan iedereen die hem kende en de familie natuurlijk.

Dan wil ik me toch nog wel even voorstellen. Ik ben René en sinds vorig jaar in het bezig van een Yamaha XSR900 (60th anniversary edition). Ik woon al een aantal jaren in Gorinchem, maar kom oorspronkelijk uit Meerkerk.
Verder ken ik ook niet echt veel motorrijders, dus leuk om hier wat mee te lezen als er nog wat activiteit is!
 
...Dan wil ik me toch nog wel even voorstellen. Ik ben René en sinds vorig jaar in het bezig van een Yamaha XSR900 (60th anniversary edition). Ik woon al een aantal jaren in Gorinchem, maar kom oorspronkelijk uit Meerkerk.
Verder ken ik ook niet echt veel motorrijders, dus leuk om hier wat mee te lezen als er nog wat activiteit is!

Hoi René welkom,
Je stapt in op een heel slecht moment voor ons topic, zoals je al had gelezen. Laatste jaren was hier nog maar weinig activiteit (mede door mijzelf), nu wel weer even.
Wellicht kunnen we de boel over een tijdje weer oppakken (rondje rijden ofzo).

Nu gaan onze gedachten eerst uit naar de nabestaanden van Dick, iedereen sterkte...ik kan het nog niet bevatten eigenlijk.
 
Hey Allemaal,

Ik zie ineens een blieken topic, helemaal niet wetende dat deze bestond op dit forum, maar hij was ook al een stuk weggezakt zag ik. Ik kijk al een tijdje me op het forum, maar dit was me ontgaan.

Helaas kom ik dan wel op een moment binnen waar je direct zulk treurig nieuws moet lezen... Gecondoleerd aan iedereen die hem kende en de familie natuurlijk.

Dan wil ik me toch nog wel even voorstellen. Ik ben René en sinds vorig jaar in het bezig van een Yamaha XSR900 (60th anniversary edition). Ik woon al een aantal jaren in Gorinchem, maar kom oorspronkelijk uit Meerkerk.
Verder ken ik ook niet echt veel motorrijders, dus leuk om hier wat mee te lezen als er nog wat activiteit is!


Welkom Rene.


Mooie fiets hoor zo'n Yamaha XSR900
Het wordt weer tijd dat het bliekentopic weer eens gezamenlijk gaan rijden.
Zelf hebben Richard117 en ik ivb familie omstandigheden even wat weinig tijd.
Mogelijk vanaf eind september dat het wel weer gaat lukken.
 
Laatst bewerkt:
Zo dat is wel even heel erg schrikken ;( Had gehoopt dat terugkomst na mijn lange afwezigheid een betere reden had. Iedereen heel veel sterkte met het verlies.
 
Gisteren zijn een aantal van ons bij de uitvaart van Dick geweest, het was een mooi afscheid...
Blij dat je je in 2010 hebt aangemeld bij de Bliekers, we hebben van je genoten man! :)

Hoi hoi!

Dat lijkt me nou leuk, rijden en ouwehoeren met motorfanaten uit de omgeving. Mijn naam is Dick, 35 jaar en woon in Hardinxveld-Giessendam. Dat valt onder de doelgroep toch?? Ik rij ruim 1 jaar motor, ben begonnen op een CBR600RR maar tegenwoordig is dat een R1. Het lijkt me onwijs leuk om bijv. zondag mee te rijden! Komen tijd/plaats etc. in dit forum? Ben geen ervaren MF-gebruiker, sorry! Maar wat niet is kan nog komen.

Greetzz
Dick
 
Het was inderdaad een erg mooie dienst. Vooral ook de hele grote opkomst en de persoonlijke toespraken van iedereen. Verschrikkelijk dat hij het niet heeft mee kunnen maken :')
 
Laatst bewerkt:
Ik was op zoek naar een regionaal topic, had niet verwacht midden in zulk verdrietig nieuws te vallen. Ook al is het even geleden, ik wil de mensen die Dick missen toch nog heel veel sterkte wensen!

En de reden van mijn zoektocht: ik woon sinds kort in Nieuwendijk, samen met Dwaal, en ik zou het leuk vinden om eens aan te kunnen haken bij een toertocht of andere gezelligheid.
 
Hoi @Motorengeltje het is al een tijdje stil hier.
Voor het overlijden van Dick was het ook al niet erg druk meer.
o.a door wat verhuizingen de regio uit van wat diehards.
Maar ook door dat het MFMM er niet meer is.
Gewijzigde werktijden enz enz .
Maar het wordt tijd dat er weer eens gereden gaat worden.
@Zen_78 @Richard117 @Oxi @DutchKingKong
 
:W Welkom motorengeltje!

Ik ben ongeveer een maand geleden weer opgestapt! Ik heb in oktober weer een MS aanval gehad waarvan ik moest herstellen, maar het motorrijden gaat inmiddels gelukkig weer goed.

Afgelopen weekend in totaal zelfs ca. 200 km gereden met de kids achterop!

Binnenkort maar weer eens een rondje doen met z'n allen dan? :]

@Motorengeltje; heb je nog leuke routes nodig in de buurt of ben je hier al bekend? Pb me even als je wat leuke (dijk) routes zoekt!
 
Hoi @ReneDrie jij ook welkom.

@Zen_78 dat moet een flinke aanval geweest zijn dan.
Gelukkig weer voldoende hersteld.
We moeten zeker maar weer eens met z'n allen afspreken.
Alleen dit weekend nog niet want Richard en Jantine verwachten een dezer dagen kind nr 3.
Verder moet ik rekening houden met mijn ploegen diensten.

Ik heb ook in de winter als het weer redelijk was nog diverse ritjes gedaan.
Richard heeft afgelopen jaar eigenlijk niet gereden.
Dus mis ik wel wat tour maatjes .
We houden wel contact via forum.

Er zit gelukkig weer leven in. *O**O**O*
 
@Zen_78 Ik moet nog wat dingen aan mijn motor repareren, sinds augustus ben ik vooral achteropzitter geweest bij mijn vriend. Ik heb eind juli een ongeluk gehad waarbij ik, naast de nodige kneuzingen, mijn pols en hand heb gebroken en van mijn pols heb ik helaas nog steeds een beetje last. Maar rijden staat zeker weer op de planning en snel ook :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan