De Limbocl@n: Still going slow | deel 162

Ook mijn eerste...bevalt goed, lekker wendbaar, schreeuwt lekker in toeren, niet TE groot (ivm stalling)
Ik denk af en toe wel eens, waarom geen zwaardere...(meer koppel)...aan de andere kant...hier kun je ook goed mee crashen, gaat hard genoeg O-)
 
ik ga even een stukkie Mergellandroute....nieuwe jas uitproberen.
 
Ik heb n beetje veranderd aan mn motor. Qua zitcomfort en als we straks op vakantie gaan met de motor qua bagage meenemen.
870FB296-932D-42E6-9422-4E81BF60746A.jpeg
 
Vind het een strakke brommer zn honda, zou me best kunnen bevallen voor de dagelijkse ritjes , maar helaas eerst even een auto kopen en dan zien wat er over blijft.

Ben in limburg (regio heerlen )ook met wat anders te spotten en stuk makkelijker dan met de gsx s750.
De gsx gaat sowieso weer weg en hopelijk volgende week aangezien ik al 3 weken aan het wachten ben
20190608_213410.jpg
 
Nee op een rotonde met roestige kunst.
Dus gewoon op de rotonde zetten en foto maken O-)
Had er 2 gemaakt , andere ook in Kerkrade en nog pinpas verloren tijdens het uploaden 🙈

kunst.jpg
 
Was je maar wat aan het dollen...
Balen van die pinpas, aan de andere kant, krijg je weer een frisse nieuwe :Y 👍
 
Iemand nog een demper/uitlaat liggen voor een bandit 1200 , 2001..? Ik heb em te koop staan , maar twijfel enorm om hem toch te houden en van de s een n te maken en een andere uitlaat erop.. 🤣😂🤣
 

Bijlagen

  • 20190324_140528.jpg
    20190324_140528.jpg
    189,6 KB · Weergaven: 4
Ligt aan het budget wat je hebt om erbij te duwen voor een andere brommer.
Maar vind de bandit 1200 n super gaaf dus als ie zegt 2k erbij kunt duwen maakte ik er een naked van.
Is ook nog eens een super fijne en soepele motor en nu weet je wat je hebt.
Als je er 8k bij kunt duwen zou ik een nieuwe naked kopen
 
Laatst bewerkt:
Ligt aan het budget wat je hebt om erbij te duwen.
Maar vind de bandit 1200 n super gaaf dus als ie zegt 2k erbij kunt duwen maakte ik er een naked van.
Is ook nog eens een super fijne en soepele motor en nu weet je wat je hebt.
Als je er 8k bij kunt duwen zou ik een nieuwe naked kopen
2k voor een naked te maken ? Kappen eraf lamp erop maken, bestaande teller monteren aan het "stuur" en een windschermpje... Ik denk niet dat ik 2k ervoor nodig heb. 😊😊😊 uitlaat was/ben ik aan Dominator het denken.
 
Ik verwonder me dat er niet meer gepost wordt....zie zoveel motorrijders in het Limburgse...
 
Terug
Bovenaan Onderaan