De Limbocl@n: Still going slow | deel 162

Heuts was met korting eraf 76eur voor een klaphelm.
Ding zat opzich wel prima maarja dan zie ik toch maar in een goedkope helm van Louis of FC moto ofzo.
Met die te grote gaat het wel alleen kan niet harder rijden dan 100kmh dan gaat die vreemd zitten.
Dus red me wel tot woensdag :D
Oo toch duurder bij de heuts.. ik heb em via de lidl shop besteld 49.95.. succes 💪🤙👌🤙💪
 
Ben dan wel vrij nieuwe in de wereld van de motoren maar daar heb ik nog nooit van gehoord.
Verbod om te werken en dus niet met lkw rijden heb ik wel vaker van gehoord maar een motor ?
Wellicht een link naar een betrouwbare site want via google vind je eigenlijk ook maar niks
 
Zijn verschillende wegen die in het weekend en feestdagen verboden zijn voor motoren. Bron heb ik niet, maar staat goed aangegeven
 
Werkelijk nog nooit gezien , maargoed als ik in het weekend daar kom rij ik hoofdzakelijk de B258 en daar zal het dan niet zijn
 
ook beetje in de buurt gebleven , even in Selfkant geweest bij m`n vriendin.
Op bezoek bij motoport die hadden show , motoleo zelfde maar dat was maar bagger ( niet dat motoport zo spannend was maar ok daar kom ik wekelijks)
En daarna nog even wat gereden voor het TRG topic.
110km erop dus niet te gek maar ach met de antibiotica kick er nog vol op voelde het als meer _O-
 
Ben dan wel vrij nieuwe in de wereld van de motoren maar daar heb ik nog nooit van gehoord.
Verbod om te werken en dus niet met lkw rijden heb ik wel vaker van gehoord maar een motor ?
Wellicht een link naar een betrouwbare site want via google vind je eigenlijk ook maar niks
Sowieso bij Rurberg een op Sa/so und feiertagen. Weg is de L128 of de L166
 
Vandaag met de motor wielrennen gaan kijken in België. De organisatie reed met deze motoren.
sdjigm.jpg
. Toegegeven, er zijn mooiere motoren, maar je kunt met deze volgens mij wel kneiterhard door een bocht. Zou best eens willen proefrijden
 
Die zullen toch ook vast gewoon voor B rijbewijs zijn toch ?
Motoport Echt had/heeft ene staan dus proefrijden moet dan niet zo moeilijk zijn.
Ook hebben ze binnenkort een dag vanuit Yamaha en neem aan dat die er dan ook is.
 
Vandaag weer voor het eerst in bijna 2 jaar tijd de moto Morini corsaro uit kunnen laten in het heuvelland :]
Begin januari heeft Marc veld van Moto stretta pasione uit Zwolle mijn Morini opgehaald voor de grote beurt. Dat houd bij Morini helaas in dat onder andere de distributie ketting en tandwielen vervangen moeten worden. Bij mij hadden ook de klep geleiders bijna de geest gegeven. Moto stretta heeft een haal en breng service door heel Nederland. Afgelopen zaterdag avond heb ik hem weer terug gekregen. Zondag na mijn werk meteen goed gepoetst, en vandaag wezen rijden. Zaterdag vertrek ik met de multistrada na Griekenland, maar over 4 weken ben ik dus weer te zien in het heuvelland met mijn Morini:)
1395277
 
Vandaag weer voor het eerst in bijna 2 jaar tijd de moto Morini corsaro uit kunnen laten in het heuvelland :]
Begin januari heeft Marc veld van Moto stretta pasione uit Zwolle mijn Morini opgehaald voor de grote beurt. Dat houd bij Morini helaas in dat onder andere de distributie ketting en tandwielen vervangen moeten worden. Bij mij hadden ook de klep geleiders bijna de geest gegeven. Moto stretta heeft een haal en breng service door heel Nederland. Afgelopen zaterdag avond heb ik hem weer terug gekregen. Zondag na mijn werk meteen goed gepoetst, en vandaag wezen rijden. Zaterdag vertrek ik met de multistrada na Griekenland, maar over 4 weken ben ik dus weer te zien in het heuvelland met mijn Morini:)
Bekijk bijlage 1395277
Een echte italiaanse schoonheid :}:9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan