De Limbocl@n: Still going slow | deel 162

cycleshop is neem ik aan dicht op zondag toch ?
Net als alles in Aken van motorzaken is het dicht.
Of Kerkrade het heeft is afwachten maar anders even naar Hoensbroek rijden
Cycleshop ligt in heerlen en op internet staat dat hij open is.. de motor is me ook een keer uitgevallen toen ik hem vanuit stationair in de 1 wou zetten. Vervolgens wou die niet starten en ong 10 min later spontaan wel , en nu is hij leeg. Dus alles bij elkaar ga ik ervanuit dat de accu kaduuk is.
 
Als Heerlernaar weet ik wel waar cycle shop ligt uiteraard , koop er verder niet vlug wat maar vroeger was ik er bijna kind aan huis _O-
Koop tegenwoordig alles voor mijn motor in Aken.
Had je wel nog ergens een accu gevonden vandaag ?
 
Als Heerlernaar weet ik wel waar cycle shop ligt uiteraard , koop er verder niet vlug wat maar vroeger was ik er bijna kind aan huis _O-
Koop tegenwoordig alles voor mijn motor in Aken.
Had je wel nog ergens een accu gevonden vandaag ?
Yesss bij cycleshop 😁😂🤣

WTF ein topic van twee joar oud 😂😂😂😂

Effe zjwejje hiej :W
Eemes nog get gereeje?
250km vandaag , mn hele brommer onder de vliegen 8)7
Ik heb ook nog ff genoten van de zon.. geen 250 km , maar ong 150km
 
150km nog steeds heel netjes
Zag morgen ook nog goed weer al was er eerst klote weer voorspeld , maar eerst even fietsen en dan nog stukje met de brommer gok ik
 
Zo, komend seizoen start met een nieuwe motor (voor mij dan)
Vorige week Proefgereden op een Ducati multistrada 1200, en direct getekend. Volgende week hoop ik ophalen.
Bekijk bijlage 1384092
Die Honda nc30 is ook van mij trouwens, en die cb1300 daar achter ruil ik er op in.
Nu alleen nog even wachten tot de Moto Morini corsaro klaar is en mijn seizoen kan niet meer stuk:]
Bekijk bijlage 1384093
Gefeliciteerd met de multistrada bert .woensdag zelf mn italiaanse schoonheid van stal halen en de mergeland route rijden. ben beniewd of ie nog loopt 🤔 staat al sinds september stil 🤣
 
Ga eens kijken bij HMS .
Polo heeft me beetje teleur gesteld met een aanbieding wat maar heel kort was en heel lullig werd afgedaan met een mail van ja de korting was tot zondag.
En verder gewoon niks , geen aanbieding voor een andere prijs ofzo en niet eens met vriendelijke groet afsluiten.
Als je zn klantenservice hebt kijk ik daarna ook bij andere firma.
Zo dus een hoodie pas bij Louis gekocht en handschoenen bij FC moto.

Hoef niet altijd de goedkoopste prijs maar wil wel een eerlijke prijs en eerlijk behandeld worden en niet als een stuk stront , daar is de hobby te duur voor en geef ik teveel geld eraan uit 🙈
Motoport is me gewoon veel te duur , die durven prijzen te vragen dat slaat op niks en krijg er zeker goede service met de motor maar kleding hoef je er niet te kopen ( ook relatief bijna niks wat ik leuk vind )
Dus HMS ga ik zeker eens bezoeken 💪
 
Gefeliciteerd met de multistrada bert .woensdag zelf mn italiaanse schoonheid van stal halen en de mergeland route rijden. ben beniewd of ie nog loopt 🤔 staat al sinds september stil 🤣

Dankje,
Mijn Morini sloeg na 1,5 jaar stilstaan de 1eX zelfs meteen aan. Zal vast goed komen.
Had trouwens wel een spuitbus Motip starthulp om hem daarna even draaiend te houden.
2jaar terug was de sr uit gebrand, en daarmee het hele kontje met kabelboom en al. Toch weer blij toen die starte
 
Alweer week geleden dat hier wat gezegd is
Wel beetje dom blijven lullen he gasten , dacht we waren Limburgers

Gaan we doen;)

Hier nog mensen die weg gaan met Pasen?
Ik ben in ieder geval van do-ma in het Sauerland.

Net de nieuwe tomtom steun op de Duc gemonteerd van waypoint Venray.
Staat beter en rijd veel fijner dan zo'n standaard ram mount.
1386941
 
Hoop dat ik kan rijden.
Zit momenteel zo erbij en ben nog in het ziekenhuis maar hoop in ieder geval snel de brommer op te halen bij motoport en hoop het weekend wel wat te kunnen genieten van de mods en het mooie weer
20190416_193711.jpg
 
Morgen en zondag 'fietse renne' kijken in zuid Limburg (Amstel gold race). Maak er altijd sport van om ze zo vaak mogelijk te zien. Dan is de motor ideale vervoersmiddel
 
Ah is dat dit weekend al :O niet zo erg dan dat ik niet kan fietsen.
Brommer ga ik wel ophalen 1 dezer dagen .
Klaphelm kunnen lenen , wel maatje te groot maar om af en toe stukje te rijden ( naar mijn vriendin ofzo ) en het ding op te halen is het prima.
 
Ah is dat dit weekend al :O niet zo erg dan dat ik niet kan fietsen.
Brommer ga ik wel ophalen 1 dezer dagen .
Klaphelm kunnen lenen , wel maatje te groot maar om af en toe stukje te rijden ( naar mijn vriendin ofzo ) en het ding op te halen is het prima.
Klaphelm bij de lidl 40/50 eurii.. ik zag ze ook bij heuts liggen 40 euro
 
Heuts was met korting eraf 76eur voor een klaphelm.
Ding zat opzich wel prima maarja dan zie ik toch maar in een goedkope helm van Louis of FC moto ofzo.
Met die te grote gaat het wel alleen kan niet harder rijden dan 100kmh dan gaat die vreemd zitten.
Dus red me wel tot woensdag :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan