De Limbocl@n: Still going slow | deel 162

In deze tijd van het jaar nog te doen. Rij normaal maart tot half april op zaterdag in heuvelland. Daarna zie hier mij er pas vanaf september weer omdat het gewoon te druk is.
 
Was het een beetje te doen rond epen ik heb gehoord dat het in het weekend daar stikt van de fietsers . Ik ben er zelf alleen doordeweeks geweest
Fietsers , motorrijders , cabrio rijders en zondagsrijders
Dus het is wel erg druk ja
Ja was zeker te doen , incl grootschalig politie controle in de heuveltjes.. ik geloof ergens in de buurt van "het hijgendhert"
 
Ja die controles zijn nu ook nog heel veel . maargoed heuvelland rij ik eigenlijk alleen maar met de fiets en sowieso niet in de weekenden.
Verkas met de motor ( vh cabrio ) lekker naar de Eiffel en/of Ardennen :)
 
Misschien vloeken in de kerk.
Ben zaterdag met de auto richting eifel geweest (Hurgenwald/Einruhr/Rurberg). Vind het asfalt daar op plaatsen toch ook erg slecht (en dan zegt men soms wat van belgië)
 
Misschien vloeken in de kerk.
Ben zaterdag met de auto richting eifel geweest (Hurgenwald/Einruhr/Rurberg). Vind het asfalt daar op plaatsen toch ook erg slecht (en dan zegt men soms wat van belgië)
Hahaha kan indd een ramp zijn.. Belgie steekt wel de kroon.

Ik ben zelf maar aan de gang gegaan.. ga een nieuwe ketting en tandwielen erop zetten en de band dump ik bij rouwette in Kerkrade 👌🤙💪👌🤙
 

Bijlagen

  • 20190325_220109.jpg
    20190325_220109.jpg
    157,1 KB · Weergaven: 6
Voordeel van een motor dan kan je soms zigzaggend de kraters omzeilen 8)7 was vorige week met dat mooie weer in de Eiffel geweest maar sommige wegen waren wel aardig slecht geworden dankzei de winter.

@Maranzano
Lekker bezig hoor
 
Nog Limbolanders die naar de Ring gaan zondag ?
Is motor zegening en niet dat ik zo gelovig ben maar er rijden wel duizenden motoren rond en er wordt een groeprit over de schleife gereden in rustig tempo.
En ben paar keer als bezoeker gegaan en wil het wel eens meemaken als motor rijder
 
Paar jaar geleden geweest. Echt super happening. Tip zorg dat je tijdig vooraan staat als ronde over de nordschleife begint. Anders sta je makkelijk 1,5u te wachten. Ga zelf zondag de ronde van Vlaanderen kijken met de motor anders was ik ook die kant voor gegaan.
 
Zo, komend seizoen start met een nieuwe motor (voor mij dan)
Vorige week Proefgereden op een Ducati multistrada 1200, en direct getekend. Volgende week hoop ik ophalen.
1384092

Die Honda nc30 is ook van mij trouwens, en die cb1300 daar achter ruil ik er op in.
Nu alleen nog even wachten tot de Moto Morini corsaro klaar is en mijn seizoen kan niet meer stuk:]
1384093
 
Mooi Duc :) die valt wel op om te spotten hier in het limboland :D

@Sjoerd102
Weet inderdaad hoe druk het is daar ben al paar keer als bezoeker gegaan , of ik ga mee rijden over de Ring weet ik nog niet maar ga zeker geen anderhalf uur wachten ervoor
 
Ik had destijds het geluk dat ik 2 jaar per toeval op de ring was als bezoeker toen die motorzegening was. Daar van wist ik dat vooraan politie motoren meereden. Toen ik zelf met de zegening meeging en in de paddock stond zag ik de politie motoren vertrekken richting toegangspoort. Voor mij het teken om direct richting motor te lopen en er zsm achteraan sluiten
 
Mooi Duc :) die valt wel op om te spotten hier in het limboland :D
Haha, dat dacht ik met de Morini ook. Toch nog nooit mensen van het forum gehoord dat ze me gezien hebben destijds. Ben overigens wel al jaren helemaal niet meer zo actief met het forum bezig geweest.

Rij ook trouwens helemaal niet veel in "limboland". Op af en toe ritje naar het werk toe na dan.
Eigenlijk met mooi weer alleen maar te vinden in de Eifel/Luxemburg. (En in juni in alle landen tussen Nederland en griekenland:])
 
Lekker lekker
Ik rij ook veel in de Eiffel en Ardennen .
Luxemburg zal ik vast ook wel vaker gaan komen.
Rij wel momenteel ook mijn dagelijkse ritjes binnendoor hier rond , lekker zuinig en kan overal lekker langsaf rijden
 
Vandaag is ook top hoor.
Niet veel op de brommer gezeten maar moest naar toychamp hij Niet Roda stadion en naar saeffelen waar ik nu ben en was heerlijk
 
ow das mooi kut ja , zou geen idee hebben waar je die kan regelen .
Wellicht Heuts , dat zal de enige optie worden gok ik zn beetje.
 
8k moet morgen ergens een accu weten te ritselen.. en de dynamo doormeten

Heuts (Kerkrade) is inderdaad op zondag open

Problemen, of waarom heb je een accu nodig en moet je de dynamo door meten?

Morgen laatste echte ritje met de cb1300. Denk naar vianden(lux) ofzo.
Gister nog even goed gepoetst en klein rondje gereden.
1384349

Woensdag kan ik dan eindelijk de multistrada ophalen.
 
Heuts (Kerkrade) is inderdaad op zondag open

Problemen, of waarom heb je een accu nodig en moet je de dynamo door meten?
Wilde niet starten omdat de accu leeg is.. heb em op de druppelaar hangen. Maar zou evengoed de dynamo kunnen zijn dat hii hem niet heeft opgeladen de laatste keer.. indd heuts of cycleshop
 
Dan zou ik hem gewoon morgen proberen te starten. Loopt die, zowel dynamo als spanningsregelaar na meten. Half uurtje rijden en nog eens na meten voor de zekerheid
 
Laatst bewerkt:
cycleshop is neem ik aan dicht op zondag toch ?
Net als alles in Aken van motorzaken is het dicht.
Of Kerkrade het heeft is afwachten maar anders even naar Hoensbroek rijden
 
Terug
Bovenaan Onderaan