De Limbocl@n: Still going slow | deel 162

CBR 600F4i

53585227_2059589527443221_6550863881420406784_n.jpg


En afgelopen dinsdag mijn nieuwe Suzuki GSX S750 in ontvangst mogen nemen *O*

53565189_2067286910006816_9043304454933184512_n.jpg


53591685_2067286820006825_32834097264984064_n.jpg


Wordt dus tijd dat het mooi weer wordt al is het vandaag in ieder geval droog
 
CBR is alleen niet de fiets voor mij , net even 50km erop gereden omdat ik zoiets had er ligt overal veel water.
Na wat rond gereden te hebben stoorde ik me zo aan het ding dat ik vlug de Suzuki nog even gepakt heb _O-
 
CBR 600F4i

53585227_2059589527443221_6550863881420406784_n.jpg


En afgelopen dinsdag mijn nieuwe Suzuki GSX S750 in ontvangst mogen nemen *O*

53565189_2067286910006816_9043304454933184512_n.jpg


53591685_2067286820006825_32834097264984064_n.jpg


Wordt dus tijd dat het mooi weer wordt al is het vandaag in ieder geval droog
2 wonder schone motoren vooral de suzuki zeker in die kleurstelling 😉 ga je hem nog aanpassen of blijft hij zo .
 
Wel wat goodies gezien voor de Suzuki o.a. andere ketting beschermer / wheel hugger , andere zitbank , andere spiegels.
Ook wil ik het ding laten afstellen als die is ingereden zodat het aan/uit effect minder wordt , ben er ondertussen al redelijk aan gewend maar bij Hoegee zouden ze het ding anders kunnen afstellen en gelijk tunen en dan is dat eruit.
En is meer vermogen altijd leuk toch O-)
Verder zal er niet heel veel gebeuren , ben momenteel werkloos en als ik weer aan het werk ben ga ik denk ik sparen om volgend jaar weer een nieuwe te kopen.
Moet wel zeggen het ding rijd zo perfect dat het lastig wordt om te verslaan dus wie weet wordt er wel meer aan gedaan en wordt die 2 jaar gereden. :]

CBR staat al te koop , dat is niet mijn motor kwa rijden , zeker niet als ik weet hoe fijn de Suzuki is 8)7
 
Ben vandaag op de motorloze 2 wieler buiten geweest , toen ik thuis kwam werd het weer klote dus ben ik hier in huis maar wat gaan poetsen.
Heel NL was prima geloof ik alleen Limburg was het haasje volgens de radar.
Achja lente is langzaam aanstaande *O*
 
Probeer eens Grip bandenservice in Hoensbroek en zeg je dat Peter Glas je gestuurd heeft , heb ze ten sterkste aangeraden om motor banden erbij te gaan doen en 1 van de 2 jongens rijd zelf ook motor en ze vonden het beide wel een goed plan.
Over algemeen zijn ze best goedkoop en top gasten en beginnende ondernemer sponsoren is altijd leuk lijkt me
 
Probeer eens Grip bandenservice in Hoensbroek en zeg je dat Peter Glas je gestuurd heeft , heb ze ten sterkste aangeraden om motor banden erbij te gaan doen en 1 van de 2 jongens rijd zelf ook motor en ze vonden het beide wel een goed plan.
Over algemeen zijn ze best goedkoop en top gasten en beginnende ondernemer sponsoren is altijd leuk lijkt me
Eens polshoogte nemen. Ik heb abel in landgraaf gevraagd en sampermans. Abel komy goedkoper uit. Ik zal Grip eens vragen, thnx
 
Eens polshoogte nemen. Ik heb abel in landgraaf gevraagd en sampermans. Abel komy goedkoper uit. Ik zal Grip eens vragen, thnx
Gebeld , Grip doet het nog niet maar waarschijnlijk volgende week wel , echter alleen als je de velg zelf brengt. SP motor service Heerlen komt ook goed uit de bus en daar kan ik me motor heen brengen en doen ze "alles" voor me.

Grtzz
 
Ben zelf nog vrij nieuwe in de wereld van de motor , zou als bedrijf waarschijnlijk schepers motoren proberen en heb van de week van een maatje van me een nummer gekregen van iemand die thuis werkt.
Heeft ook banden aparaat enzo alleen is het geloof ik wel de bedoeling dat je zelf materiaal meeneemt ( wat in mijn ogen dan wel een voordeel is )
 
Ah , viel mee dus gelukkig.
Onderhoud moet ik helaas bij de dealer doen maar anders deed ik regulier onderhoud wel zelf alleen dat vind mijn garantie nu niet leuk 8)7

Fris was het vandaag , moest even maatje helpen in Kerkrade en dus in een spijkerbroek van Heerlerheide naar Kerkrade gegaan maar was frisjes zeg.
Tijd voor zomer
 
Ah , viel mee dus gelukkig.
Onderhoud moet ik helaas bij de dealer doen maar anders deed ik regulier onderhoud wel zelf alleen dat vind mijn garantie nu niet leuk 8)7

Fris was het vandaag , moest even maatje helpen in Kerkrade en dus in een spijkerbroek van Heerlerheide naar Kerkrade gegaan maar was frisjes zeg.
Tijd voor zomer
Indd fris ik had een rondje epen gedaan..

Bij mij moet alleen nog de band vernieuwd worden en de ketting is een twijfel gevalletje , als ie warm is voel je em een beetje overslaan (weet ff niet hoe ik het moet noemen) dus daar ben ik nog niet overuit of ik em ga vernieuwen of niet...
 
Laat het onderhoud door mijn oom doen (heb zelf 2 linkerhanden). Vandaag ook mijn vaste rondje gereden. Richting zuid Limburg. Ook even in Epen geweest. Was ten zuiden van Sittard inderdaad frisjes en bewolkt. Hier in Midden limburg heeft hele dag het zonnetje geschenen.
 
Vond het kwa zon wel vaak goed meevallen en die scheen wel en waarschijnlijk als ik de motor kleding aan had was het vast prima te doen geweest.

Ketting een twijfel geval is kan je het beter gewoon doen toch :)
Mag volgende week naar motoport denk ik voor de beurt 😎
 
Vond het kwa zon wel vaak goed meevallen en die scheen wel en waarschijnlijk als ik de motor kleding aan had was het vast prima te doen geweest.

Ketting een twijfel geval is kan je het beter gewoon doen toch :)
Mag volgende week naar motoport denk ik voor de beurt 😎
Dat was ik dus ook aan het denken.. ketting.. doe ik waarschijnlijk zelf.! 🤣🤙
 
Indd fris ik had een rondje epen gedaan..

Bij mij moet alleen nog de band vernieuwd worden en de ketting is een twijfel gevalletje , als ie warm is voel je em een beetje overslaan (weet ff niet hoe ik het moet noemen) dus daar ben ik nog niet overuit of ik em ga vernieuwen of niet...
Was het een beetje te doen rond epen ik heb gehoord dat het in het weekend daar stikt van de fietsers . Ik ben er zelf alleen doordeweeks geweest
 
Terug
Bovenaan Onderaan