M'n 93 VFR staat nu op 94.600km. 2,5 jaar geleden gekocht met 50.000 op de teller. Loopt nog steeds prima. Nog gewoon zo als hij uit de fabriek kwam en onlangs op de testbank gehad gewoon nog met exact het juiste aantal fabrieks opgegeven pk's.
Valt wel mee, omdat de OPGAVE van de fabrieken vaak "enigszins optimistisch" zijn.dat is merkwaardig , de meeste motoren krijgen meer Pk als ze goed ingereden zijn.
Ik kwam ooit wel eens tegen dat een journalist een (Italiaanse) fabrikant confronteerde met een toch redelijk verschil tussen de opgegevens pk's en de pk's die op de testbank tevoorschijn kwamen. Laconiek antwoord "dat zijn brochure pk's" die men opgegeven hadValt wel mee, omdat de OPGAVE van de fabrieken vaak "enigszins optimistisch" zijn.
Ik kwam ooit wel eens tegen dat een journalist een (Italiaanse) fabrikant confronteerde met een toch redelijk verschil tussen de opgegevens pk's en de pk's die op de testbank tevoorschijn kwamen. Laconiek antwoord "dat zijn brochure pk's" die men opgegeven had
dat is merkwaardig , de meeste motoren krijgen meer Pk als ze goed ingereden zijn.
Ik rij op dit moment met een Suzuki GSX750F van 1998 (reeds mijn derde van dat model). En mijn doel is om hem te 'stoppen' op klokslag op 100.000km, en hem dan compleet op te maken en als hobby/vrijetijdsbike te gebruiken. (dus moet ik zorgen dat ik daartegen een andere heb voor woon werk verkeer, maar dat komt wel in orde). Maar in een of ander topic dacht ik gelezen te hebben dat die teller "stopt" met tellen, net voor de 100.000! namelijk op 99.999km, en gewoon op di stand blijt staan! Ben dat eens gaan navragen bij een Suzuki handelaar of dat klopte, maar hij wist er geen antwoord op. is er iemand hier die daar meer over weet, en eventueel weet of daar iets aan gedaan kan worden? Mementeel heeft _mijn GSXFje iets meer dan 63.000km. met mijn vorige heb ik een ongeval gehad op +/-82.000km.
Ik rij op dit moment met een Suzuki GSX750F van 1998 (reeds mijn derde van dat model).