De yzf staat sinds dit weekend op 87.100 km, bouwjaar is trouwens 1993 en heb deze sinds 2009 met toen zo'n 68k op de teller. Teller is begin dit jaar een tijdje kapot geweest waardoor de echte km-stand iets hoger is dan aangegeven
Gisterochtend op Schiphol zat iemand vol ongeloof naar mijn teller te kijken (op dat moment 175998). Tja, dat krijg je met 20-jaar oude bak dat eerst door de politie flink gebruikt was, daarna door vorige eigenaar en nu door mij regelmatig woon-werk doet. Sterker nog, valt mee - ik heb er afgelopen jaar 13k op gereden, terwijl ik gemiddeld maar twee dagen in de week rij. Maarja, dat zijn dan wel ritten van 250-300km retour
K75RT (althans, de voorkant, achterkant is K100), en ook lelijk als wat - deels eigen schuld aangezien ik te lui ben om kuip te demonteren als ik Tectyl ga spuiten
Even de lijst doorgesnuffeld. Ik dacht wel even in de 'top 100' terecht te kunnen komen, maar dat valt nog tegen.
Maar goed, aangezien ik besloten heb dat mijn motor minimaal een ton moet kunnen lopen hierbij vast de tussenstand: vandaag staat de teller op ca. 73400 km.
Een Blade uit 2005, 2,5 jaar geleden gekocht met 27000 op de teller.
ja kawaatje in halen gaat niet lukken denk ik, die loopt elke keer 20 duizend
op mij voor...
we doen gewoon wie de kwaak het langst heeft en dan de klik,s stand
hij is zo aan zijn 2 grote beurt toe, eigenlijk benieuwd wat ie kwijt zal..
trouwens het boekje geeft 10 grote beurten aan is wel 420 duizend kliks
dus kawa heeft er alle vertrouwen in, ik ook