De "echte" motorrijder ?

  • Onderwerp starter Anoniempje728
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Per definitie is een motorrijder iemand die op een motor rijdt.
Als die persoon dat dan ook echt doet maakt hem dat dus een echte motorrijder.
Dat heeft wel consequenties: iemand die in een auto rijdt is dus niet alleen geen echte motorrijder, maar zelfs helemaal geen motorrijder.:W
 
Topic op slot, we kunnen verder met ons leven. In fact, laten we gelijk de term 'Motorrijder' officieel in de Nederlandse taal veranderen in 'RG-Gamma'. We zijn dan allemaal RG-Gamma's, met een RG-Gammabewijs op zak. In februari is dan weer de RG-Gammabeurs in Utrecht, we dragen allemaal RG-Gammakleding, godverdomme, wat RG-Gamma'en we allemaal wat af, zeg.

Ik doe alvast een voorzet voor een nieuw logo voor het forum!
Bekijk bijlage 1393582
Ja... en dan kunnen we misschien wel een topic openen: op zoek naar de echte RG-Gamma🤔😇
 
Topic op slot, we kunnen verder met ons leven. In fact, laten we gelijk de term 'Motorrijder' officieel in de Nederlandse taal veranderen in 'RG-Gamma'. We zijn dan allemaal RG-Gamma's, met een RG-Gammabewijs op zak. In februari is dan weer de RG-Gammabeurs in Utrecht, we dragen allemaal RG-Gammakleding, godverdomme, wat RG-Gamma'en we allemaal wat af, zeg.

Ik doe alvast een voorzet voor een nieuw logo voor het forum!
Bekijk bijlage 1393582
Nee he geen wannabees8)7:+
 
Verschillende merken al geprobeerd. Maakt geen verschil................
Levensduur is bijna 'vast' precies 2 jaar. (houd een log bij) Eind juni ben ik weer aan de beurt!
herkenbaar..
en ik maar denken dat het aan de slechte bmw-kwaliteit lag.
zie F800 topic.
 
En als het regent loop je met de auto nog een takkenend vanaf je parkeerplaats terwijl je met de motor gewoon voor de deur afstapt.
Nee, ik woon (gelukkig) niet in de randstad met een betaald-parkeervak waar je eerst ver voor moet lopen. Hier is nog plek en GRATIS!

Voor mij alles (heel) dichbij! Zelfs bij een stortbui red ik 't niet om nat te worden.
Mijn bedrijfsbus is ca 25m lopen. Mijn motor is 3m lopen. Mijn eigen auto is 10m lopen.
Fiets gelijk bij de buitendeur. Oke, voor het brommertje moet ik net ietsje verder naar het schuurtje....................
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan