De 360 graden visie helm

Radish

MF veteraan
18 jul 2003
1.009
2
Bloemendaal
Kweenie hoe deze precies werkt, maar Bell schijnt er o.m. mee bezig te zijn. Bovenop zit een camera die rondom kan zien. Hier al op de radar geweest?
Bell shows off helmet with integrated 360-degree video camera - BikesRepublic

010716top-i-696x460.jpg


Nog eentje (camera achterop):
 
Laatst bewerkt:
Vind zelf die Crosshelmet wel erg mooi.
Heb em daarom ook op de korrel.
Schijnt over niet al te lange tijd uit te komen.
Wel stevig aan de prijs, dacht rond de 1200 euries.
Vr gr
 
Zie er vet uit!

Tijd geleden had skully ook de idee om zo helm te verkopen maar helaas kon ik net niet op tijd een krijgen, maar voor de rest als die 1200 euro is Zou ik hem willen maar eerst tijd wachten
 
Ik vindt die Bell helm wel vet, zit al een tijdje te kijken naar zo'n 360 camera voor op de motor. Deze Bell met 360 camera is volgens mij meer een camera feature zonder HUD.
Die andere geeft wel het beeld in je vizier van wat er achter je gebeurt, wat mij dan weer niet zo aanspreekt

Filmpje van de Bell,

Wel effe met het beeld schuiven..inclusief crash in 360° ;)
 
...Net zoiets als zo'n ronddraaiende schijf op je vizier, zodat je geen last hebt van regendruppels. :+ ...
Goh, dat zou een goed idee zijn voor op een schip... ;)




Maar ik ben niet tegen nieuwe technieken en nieuwe toepassingen.
Als je dan toch zo’n head-up display aan boord hebt moet je die inderdaad ook gebruiken voor de navigatie en wie weet welke toepassingen er nog meer komen.
 
Bestaan die Reevu helmen eigenlijk nog? Zat toch een soort van achteruitkijkspiegel in de helm?
 
Ik snap niet wat hier zo bijzonder aan is... van wat ik lees op de link is't gewoon een helm met 'n ingebouwde camera. Sure, een 360 graden camera, maar da's niet echt iets nieuws.

Ziet er wel 'n beetje mal uit, zo'n punt op je kop. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan