DB killer voor Laser Oval

Horstman

MF'er
25 mei 2014
137
116
Friesland
Te koop:

DB killer voor een Laser Oval uitlaatdemper.
Nieuw en origineel.
25 euro

In het verleden op dit forum vaker gezocht en nu per toeval beschikbaar.
 
Laatst bewerkt:
Hoi Mr.R.

Zeer attent en dank voor je meedenken.
Ik zocht er inderdaad eentje. Omdat er nog geen juiste aangeboden werd ben ik gistermorgen naar een grote motorsloper gereden en die had er heel wonderbaarlijk nog een paar brandnieuw liggen. Vanwege het feit dat Laser ze al jaren niet meer levert en die dingen nergens meer verkrijgbaar zijn heb ik ze allemaal meegenomen. (Ook gezien het feit dat die van mij in de afgelopen jaren herhaaldelijk stuk is getrild en de laatste keer onderweg zelfs is uitgespuugd). Ik heb er nu een gemonteerd en een voor reserve onder de buddy.
Zo heb er in ieder geval een paar voor mezelf op voorraad, maar wil ik ook best eentje kwijt aan iemand die met node zo'n db-killer zoekt.

Soms is het heel fijn om zonder te rijden, maar soms is het ook iets meer gepast om even wat aan het db geweld te doen. Ik denk daarbij aan de TT, Duitsland, lang op de rijksweg of een rustieke toertocht met een groep.

Van de andere kant kom ik regelmatig "Harley-achtige" motoren tegen die mij zelfs zonder gemonteerde db killer ruimschoots overtreffen, dus waar hebben we het eigenlijk over... :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan