Daytona 675/650/600 deel 12 Vol de lente in!

Persoonlijk raad ik carbon protectie covers af,
zou gaan voor GBRacing covers die dingen kunnen haast niet kapot.
betaal je iets meer maar dan heb je wel kwaliteit en ziet er mooi uit.
 
Ik heb de originele van Triumph erop zitten, sluiten mooier aan vind ik

De frame bescherming is helemaal strak. Niet van die uitstekende doppen maar gewoon strak in dezelfde stijl als de kuip accenten

Voorde >2013 hebben ze niet meer op de site staan. Maar zal ook wel te krijgen zijn
 
Laatst bewerkt:
Hmm vind dat GB racing en originele Triumph spul wel mooi, maar is wel behoorlijk duur. Zouden jullie overigens eerder voor blokbescherming gaan of voor kuipbescherming voor op straat (mijn kappen en frame zijn nog netjes)?
 
Ik meld mij aan in dit topic. Sinds vorige week zaterdag trotse eigenaar van een goudgele 675 uit 2008. Wat een genot om te rijden. Zit is wel iets extremer dan mijn r6. Maar wen ik wel aan(: iemand nog tips voor een stuurdemper die wel iets doet? Want deze doet geen fuck naar mijn idee
 
Ik meld mij aan in dit topic. Sinds vorige week zaterdag trotse eigenaar van een goudgele 675 uit 2008. Wat een genot om te rijden. Zit is wel iets extremer dan mijn r6. Maar wen ik wel aan(: iemand nog tips voor een stuurdemper die wel iets doet? Want deze doet geen fuck naar mijn idee

Heb je deze al nodig gehad?
 
Heb je deze al nodig gehad?

Snap wat je bedoeld. En nee nog niet echt maar heb het gevoel dat ik bij uitkomen van een bocht sneller een schokbeweging in m'n stuur voel. maar Op m'n r6 heb ik ook een stuurdemper en vind dat wel fijn. Maar hoef het ook niet gelijk erop, ook al kwam het zo over misschien. Maar kan ik mijzelf alvast oriënteren. Eerst maar even valblokken scoren(: vorige eigenaar had gelukkig al het cosmetische al gedaan zoals knippers,kentekenhouder hendels ect.
 
Heel af en toe,uitkomen rechte stukken op circuits,lift ie de voorkant en schud een beetje :)
Iets van,of aanzet tot,een speed wobble heb ik er in 9 jaar nog niet mee gehad :) :t
 
Laatst bewerkt:
44245458-10217667665349488-4915578886177161216-n.jpg


44023826-10217643308780589-8670382026693541888-o.jpg
 
Dank, ben er ook heel blij mee! Ga er eerst TechSpec gripsters op zetten en een cover voor de buddy, en dan komt de rest (nog te bepalen ;) ) komend seizoen wel.
 
Hey hallo, mede triumphfantelijken. Nieuw hier en nog een beetje aan het uitvogelen hoe het forum werkt. Bijgaand in ieder geval een foto als offer 😉

Al een tijdje ben ik op zoek naar een extra buddyseat voor een projectje. Die hoeft niet in piekfijne conditie te zijn, liever niet zelfs: Hoe slechter, hoe beter. Ik wil 'm namelijk een nieuw leven geven als bagagerek voor m'n vakantie volgende zomer.

Iemand nog iets liggen? Ik kan jammer genoeg weinig vinden online. Wellicht dat ik hier wel geluk heb.
 

Bijlagen

  • DSC_1256.JPG
    DSC_1256.JPG
    968,7 KB · Weergaven: 26
Ik heb een seat cowl cover besteld op eBay (deze), maar die sluit toch niet helemaal netjes af.. Iemand enig idee waar ik een betere/originele cover kan vinden voor een Daytona uit 2007 in het zwart?
 
@De Ap , inmiddels een maand later, maar er staat er nu een op marktplaats voor 45,-, dat valt op zich wel mee qua prijs.

Geen idee waar je een originele seat cover kan vinden trouwens.
 
Ach, de seat cover die ik nu heb voldoet in ieder geval :)

Ik zou graag mijn achterlicht en knippers vervangen door een achterlicht met geintegreerde knippers. Heeft iemand de tip voor me waar ik deze nog zou kunnen vinden? Daytona 675 uit 2007.
 
Ach, de seat cover die ik nu heb voldoet in ieder geval :)

Ik zou graag mijn achterlicht en knippers vervangen door een achterlicht met geintegreerde knippers. Heeft iemand de tip voor me waar ik deze nog zou kunnen vinden? Daytona 675 uit 2007.

Ik heb zo een achterlicht nog in bezit.
Het is een gele, voor € 25 te koop
Mail maar als je interesse hebt
 
dames en heren, vanochtend geconstateerd dat mijn 675R met kenteken 13-MD-VG uit 2014 gestolen is, is een witte, detail is de SC project pijp en uiteraard een MF sticker op de plaat:
Triump 675R met SC project pijp.JPG

Als jullie wat zien / horen!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan