Daytona 675/650/600 deel 12 Vol de lente in!

Ik zou een beugeltje tussen de uitlaatbocht en radiatorslang maken, zodat er echt ruimte (0,5-1cm) tussen zit. Past dan je kuip er nog op?
 
Mwah dat zit inderdaad niet echt lekker, de slang zit echt nog steeds te dicht op de uitlaat. Dat gaat niet goed. :N
Ik kan niet kijken hoe het nu bij mij zit want dat is op dit moment een loopfiets. :)
 
Terugkomend op de koelwaterslang, Ik heb de kuipbeugel iets naar buiten gebogen en er zit meer dan een centimeter tussen de slang en de uitlaatbocht. Voor de zekerheid nog een hitteschild om de slang gewikkeld. Het was ook niet de originele slang, dus ik denk dat de vorige eigenaar hier inderdaad tegen aangelopen is voordat hij besloot om de slang anders te laten lopen. Nu nog de roest van de uitlaat af poetsen.

PXL_20240203_133632444.MP.jpg


Gister eerste rondje van het jaar gedaan. Is nog wel wat wennen hoe klein de Daytona is vergeleken met de Thundercat die ik hiervoor had, maar poah wat rijdt het lekker 😁
 
Hallo allemaal, Binnenkort ga ik een nieuwe motor kopen waarbij de daytona bij mij erg hoog in de lijst staat. Nu wil ik aan jullie vragen of er bepaalde kwalen zijn bij de daytona 675 of specifieke dingen waar ik op moet letten bij de koop? Het plan is om er ook paar keer per jaar het circuit mee op te gaan, dat is ook eigenlijk de grootste reden dat ik een andere motor ga kopen.

Alle tips zijn welkom! Alvast bedankt 😁
 
kun je vrij zorgeloos kopen, net zo betrouwbaar als een japanner, heb er zelf 1 van de eerste serie. gekocht met 6.000km staat nu 115.000km op alleen een kapotte dynamo en wat kleinigheden. exup klep even uitzetten die gaat vroeg of laat stuk alleen ben je niet nodig.
 
kun je vrij zorgeloos kopen, net zo betrouwbaar als een japanner, heb er zelf 1 van de eerste serie. gekocht met 6.000km staat nu 115.000km op alleen een kapotte dynamo en wat kleinigheden. exup klep even uitzetten die gaat vroeg of laat stuk alleen ben je niet nodig.
Pfff wil je ruilen met de mijne, die heeft maar 18dkm op de teller. 8)7
 
Terug
Bovenaan Onderaan