Dani Pedrosa deel II

Lijkt mij dat Dani's rijstijl beter aansluit bij die van Lorenzo dan Marquez, zou denken dat het dan best nuttig kan zijn om te zorgen dat die fiets ook bij Dani goed werkt om volgend seizoen wat werk te besparen...

Of zou Puig niet de boel wat frustreren na eerst te zijn weggestuurd door Pedrosa en nu in de positie zit om hem dat betaald te zetten... :X

:(
Dani Pedrosa en Alberto Puig vliegen elkaar publiekelijk in de haren

Als werkgever laat je dit toch ook niet onbestraft gebeuren...
 
Bocht 6 op Jerez wordt de Dani Pedrosa bocht. Niet bepaald de mooiste bocht op Jerez, maar de meeste waren natuurlijk al vergeven.
 
Je kan het niet eens zijn over het moment en de manier die Puig kiest om dit naar buiten te brengen .
Maar de inhoud van wat hij zegt zit een sterke kern van waarheid in en ik vraag mij ook al jaren af wat Pedrosa in de MotoGP deed en hoe het mogelijk was dat een fabrieksteam zoals Honda hem al niet een 3 jaar geleden op straat gezet had .

Pedrosa is vorig jaar 4de geworden ,2 keer winst , 9 podiums en 2 keer pole gepakt.
en wat dacht je van ontwikkeling ? toen ze in 2014/2015 naar MM hebben geluisterd kon zelfs hij niet met de honda overweg.
dus jou reactie van 3 jaar geleden op straat zetten is heeeeel erg overdreven.
 
b4d11bdb4a2e4cb4b3090f04242ee478.jpg
 
Geen wildcards voor pedrosa in 2019 las ik gisteren ergens ?!
Was toch op voorhand al bekend ? Of was dat uitsluitend op kallio van toepassing ?
 
Geen wildcards voor pedrosa in 2019 las ik gisteren ergens ?!
Was toch op voorhand al bekend ? Of was dat uitsluitend op kallio van toepassing ?
Ik dacht ook dat naar aanleiding van Kallio's valpartij in Duitsland KTM besloten had om voortaan af te zien van wildcards, mede omdat KTM het idee had dat de coureurs ook te zeer gefocust waren op de wildcards en niet op het testprogramma. Is daarom ook één van de redenen dat Smith voor Aprilia koos.

Maar de wens zal de vader van de gedachte wel geweest zijn en het zal mij niet verbazen indien we mogelijke wildcard verhalen over Pedrosa voorbij blijven zien komen, een beetje zoals met Stoner. Dan kan dat weer in een tweede 'nieuwsbericht' ontkend worden en heeft KTM en sponsoren weer een keer de aandacht.
 
Komt precies overeen met wat ik in mn hoofd heb ;)

Ktm vond idd dat het racen ten koste ging van het testen , vooral omdat Kallio wil laten zien dat hij snel genoeg is.. lijkt me voor pedrosa niet eens meer aan de orde.
 
Dani Pedrosa Breaks Collarbone, KTM Testing Derailed | MotoMatters.com | Kropotkin Thinks

Dani slaat een keer met de vuist op tafel tijdens Mens Erger je Niet, breekt zijn sleutelbeen voor een derde keer. Goeie start van zijn pensioen, uitstekende start van het KTM testprogramma. 😛
erg sneu voor Ktm, vorig seizoen al gezeik met test rijders en dit seizoen moet nog beginnen of ze hebben alweer gezeik..
Hoop dat Zarco een heleboel voor ze kan betekenen want anders zie ik het wel weer een mager jaartje worden.
 
Vervelend voor Pedrosa en voor KTM, al was het uitvallen van een testrijder vorig jaar van grotere impact. Nu hebben ze nog steeds 5 rijders. Toen slechts 1.
 
Heb ook wel eens gezegd dat Dani waarschijnlijk geen wereldkampioen Motogp zou worden. De laatste jaren dat hij reed, besefte ik steeds meer hoe waardevol hij was als 2e rijder. En nu besef ik pas wat hij betekent heeft voor de Motogp en HRC, kijkend naar zijn opvolgers. Kom maar lekker een keertje terug Dani en geniet ervan! :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan