Dames en heren, even stemmen aub.

Ja, maar vanmiddag stond hij op 80% voor sluiten. En als het weer zo gaat worden weet ik wat er gebeurt.
 
Gedaan, het is nu 88%.
Ik kom er waarschijnlijk nooit maar toch gestemd voor de mensen die er lekker willen blijven rijden.
 
"Mijn" dijk! Ik hoop echt dat ze hem niet dicht gooien. Die pak ik altijd van en naar werk omdat dat veel leuker is dan zo'n N-weg.. :N
 
Vind ik een lastige. Voor motorrijders die er redelijk normaal rijden, houd hem lekker open. Maar van die gasten die bij temperaturen tussen de 23 en 27,5° hun racemonster met brulpijp zonder db-killer tevoorschijn halen om over zo'n dijk 20x heen en weer te jagen (en revbomben zodra bewoners er last van hebben) mogen ze wat mij betreft echt verbieden over de dijk te rijden
 
Vind ik een lastige. Voor motorrijders die er redelijk normaal rijden, houd hem lekker open. Maar van die gasten die bij temperaturen tussen de 23 en 27,5° hun racemonster met brulpijp zonder db-killer tevoorschijn halen om over zo'n dijk 20x heen en weer te jagen (en revbomben zodra bewoners er last van hebben) mogen ze wat mij betreft echt verbieden over de dijk te rijden

Mee eens, zoals gewoonlijk zullen de kwaden het weer voor de goeden verziekt hebben, anders hadden de bewoners ook niet geklaagd. Ik heb ze wel voorbij zien komen daar, flink op het gas, hoop kabaal, rakelings langs fietsers :N
 
Met mijn fluisterstille volledig standaard fzr600r heb ik ook best maling aan de borden dat ik egens met de motor niet in zou mogen... Ik zie niet in waarom niet. Dan hadden ze dat model geen typegoedkeuring moeten verlenen. verantwoord mij graag tegenover de rechter mocht ik een prent krijgen
 
Vind ik een lastige. Voor motorrijders die er redelijk normaal rijden, houd hem lekker open. Maar van die gasten die bij temperaturen tussen de 23 en 27,5° hun racemonster met brulpijp zonder db-killer tevoorschijn halen om over zo'n dijk 20x heen en weer te jagen (en revbomben zodra bewoners er last van hebben) mogen ze wat mij betreft echt verbieden over de dijk te rijden
Aangezien het betreffende type motorrijder ook zonder wegafsluiting van die dijk geweerd wordt -zelfs helemaal geweerd wordt - als de overheden gewoon gehoor geven aan hun bestaande handhavingsplicht mbt de bestaande regelgeving lijkt mij een afsluiting overbodig -en een overdreven zwaar middel - om dat doel te bereiken.

Andere vraag is natuurlijk wat voor een symboolpolitiek er gediend wordt met een afsluiting aangezien het waarschijnlijk evenveel personele inspanning kost om te handhaven op een motorenverbod als dat de handhaving van de bestaande regelgeving(waar men blijkbaar niet aan toe komt) met zich meebrengt.
 
ik wou net typen , of het makkelijker is om op aanwezigheid te controleren dan dat het is op een uitlaat die je van verre aan hoort komen, maar zo staat het wat sjieker ;)
 
Vind ik een lastige. Voor motorrijders die er redelijk normaal rijden, houd hem lekker open. Maar van die gasten die bij temperaturen tussen de 23 en 27,5° hun racemonster met brulpijp zonder db-killer tevoorschijn halen om over zo'n dijk 20x heen en weer te jagen (en revbomben zodra bewoners er last van hebben) mogen ze wat mij betreft echt verbieden over de dijk te rijden
Laat de (lokale) overheid gewoon lekker doen waar ze goed in zijn wat ze moeten doen, en dat is handhaven. En daarvoor mogen ze wat mij betreft best een berg BOA's opleiden ofzo. Betaalt zichzelf weer terug.
 
Terug
Bovenaan Onderaan