Ik gebruik zelf de TravelLock van TravelRoad. In het begin was het ff wennen om de "cruise control" vast te zetten, maar nu lukt dat met twee vingers in m'n neus (bij wijze van spreken). Ik weet alleen niet of je dat als goedkoop kwalificeert...
En anders heb je als goedkope optie nog deze van Dino. Moet je wel ff kijken welke op jouw motor past, ze hebben meerdere types. Daar heb ik zelf geen ervaring mee. Nadeel is dat je ze heel duidelijk ziet zitten, dat is bij de TravelLock niet zo...
Overigens vind ik de cruise control een aanrader! Niet alleen lekker als boetepreventie, maar ook bij lange snelwegritten, om even je rechterhand los te kunnen schudden...
En anders heb je als goedkope optie nog deze van Dino. Moet je wel ff kijken welke op jouw motor past, ze hebben meerdere types. Daar heb ik zelf geen ervaring mee. Nadeel is dat je ze heel duidelijk ziet zitten, dat is bij de TravelLock niet zo...
/quote]
Ik heb dat dino ding op het zijspan zitten, erg handig op de lange rechte stukken. Mensen staan je alleen wel raar aan te kijken als je allbij je handen los laat en gewoon rechtuit en met dezelfde snelheid blijft rijden.
Overigens vind ik de cruise control een aanrader! Niet alleen lekker als boetepreventie, maar ook bij lange snelwegritten, om even je rechterhand los te kunnen schudden...