Crossmotor gestolen van overleden Nick

Simonshavenaar

MF veteraan
7 aug 2012
3.067
10.229
Simonshaven
Zag deze gisteren voorbij komen.
Ken de familie verder niet, maar dit gun je niemand.
Ga er al vanuit dat dat ding nooit meer teruggevonden word, maar mocht iemand wat zien.

http://www.hartvannederland.nl/nede...ab=-&at_pos=1&at_tot=3&at_si=56a350cad988c4c8

http://www.omroepflevoland.nl/nieuws/131762/dronten-familie-wil-motor-overleden-zoon-terug

41d7105c1ddd641f9b1a446ef20c79d2-635x358.png


Crossmotor gestolen van overleden Nick
Gepubliceerd: Vrijdag 14:26 Update: Vrijdag 19:17

De crossmotor die zoveel betekende voor de familie Heijboer, is donderdagmiddag heel brutaal uit de schuur gestolen. De motor was een aandenken aan hun zoon, die zeven jaar geleden om het leven kwam bij een verkeersongeluk.

Een buurvrouw zag donderdag een vreemde auto op het adres van de familie aan de Roggebotweg in Dronten. Op het erf liepen twee mannen. Toen Jan Heijboer thuiskwam, vroeg de buurvrouw meteen of hij hier iets van af wist. Dat was niet het geval en al snel bleek dat de crossmotor van Nick was verdwenen. Een grote schok voor het gezin omdat het een van de weinige tastbare herinneringen is aan hun zoon en broer.

Nick was student landbouw en liep stage in Canada. Hij zat in mei 2009 samen met een andere stagiair in diens auto, toen het op een kruising mis ging. Bij de botsing brak Nick zijn nek en overleed kort daarna. Buiten dat de motor een aandenken was aan Nick zou zijn zus Dana (13) in de toekomst met de motor gaan rijden. “Het was zijn hobby”, zegt Dana aangeslagen. “Het betekent zoveel voor ons, die motor. Hij stond nog altijd op z’n plekkie. Ik had er graag op gereden als ik oud genoeg was.”

De buurvrouw zou een donkerblauwe Volkswagen Caddy gezien hebben. Een kenteken is er niet, daarvoor was de afstand te groot. De familie hoopt dat mensen die meer weten zich melden en dat de motor weer terug komt. “Het ding is niets waard verder”, zegt Jan Heijboer. “Maar voor ons heeft ie grote emotionele waarde.”
 
Net zo lang neerknuppelen tot ze het lekker vinden, en er dan ineens mee ophouden. Heb je ze mooi 2X te pakken.

Is dat er eentje in de trant van "Sla me, sla me" zei de masochist.
"Nee, lekker niet" zei de sadist?
:X

Ondertussen is het volkomen k*t dat die crossmotor is gestolen.
Gewoon terugbrengen of ergens neerzetten en melden waar hij staat.
 
Laatst bewerkt:
niet te geloven, wat een stelletje @$#%*$%&!!!

hopen dat de motor nog terugkomt... :/
 
Laatst bewerkt:
Heel vervelend uiteraard, maar in mijn ogen niet anders dan iedere andere motor die gestolen wordt. Je gaat me niet vertellen dat de dieven dit wisten.. zeker omdat ie al 7 jaar in de schuur stond weg te stoffen. Althans, zo lijkt het.
 
:^

Neemt niet weg dat je met je tengels van andermans spullen af dient te blijven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan