Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dankje!
Dus nu de logische vraag aan de community:
Heeft er iemand een 89'er tank die hij/zij wil ruilen tegen mijn (88'er?) tank?
Hoi iedereen,
Ik ben een racertje aan het bouwen op basis van een CR500 blok. Ik heb al heel wat rondgekeken op het net, maar ik weet niet wat er allemaal van aan is. Het net blijft het net natuurlijk.
Ik wou mijn vliegwiel afdraaien, dat zou ervoor zorgen dat de motor sneller op toeren geraakt ... heeft iemand dit al geprobeerd, en wat is jullie mening daarover? Moet het vliegwiel dan terug gebalanceerd worden?
Ik heb ook al gelezen dat ze er een ontsteking van een CR250 van 2000-2001 op steken. Zou 1 op 1 passen. Dan zou je een betere voorontsteking hebben en een lichter vliegwiel ... hier iemand ervaring mee?
Alvast bedankt,
Grtz Bram
Geen idee wat voor "racer" je wilt bouwen, maar als het iets serieus is dan is een 99-01 CR250 ontsteking wel aan te raden. Die zijn digitaal en je kunt er een programmeerbare aftermarket CDI bij kopen zodat je wat meer overtoeren kunt maken dan met een standaard (cross) cdi.
Het vliegwiel daarvan is inderdaad wat lichter, maar dat maakt naar mijn mening niet zo bijster veel (nauwelijks merkbaar) uit omdat de krukas al flink zwaar is.
Is niet 1:1 te monteren, maar de modificatie is erg simpel. Kan het wel uitleggen maar je ziet het snel genoeg als je het spul in handen hebt ;-)
Iemand hier een CR500 van 1988 met kenteken te koop?[/quote
Ik heb er wel eentje te koop december 1996 dus model 97 op kenteken en alles werkend via lichtspoel en accu ook werkende vapor trial tech erop met alle functie aangesloten
\Heb al een KTM380 aangeschaft, toch bedanktIemand hier een CR500 van 1988 met kenteken te koop?[/quote
Ik heb er wel eentje te koop december 1996 dus model 97 op kenteken en alles werkend via lichtspoel en accu ook werkende vapor trial tech erop met alle functie aangesloten
Ik heb er een.Iemand hier een CR500 van 1988 met kenteken te koop?
Ik heb er een.
Supermoto + kenteken
88'er blok, uiterlijk van een 91 en later.
VHS getuned ex zijspan blok
SPES uitlaat
Lichtspoel + LED verlichting rondom incl dim- en groot licht en voor en achterremverlichting.
Excel wielen, haan naven.
Traitech vapor
Gepoedercoat frame
Geinig ding, veel extra's.
Wil er vanaf, geld nodig voor een epische roadtip.
Edit: te laat
Toevallig laatst getest. Met 7 liter Ongeveer 50km.Hoever kom je met zon ding op 1 tank?
Toevallig laatst getest. Met 7 liter Ongeveer 50km.Hoever kom je met zon ding op 1 tank?
Te koop:
[afbeelding]
Met pijn in mijn hart ga ik afscheid nemen van mijn motor. Ik zet hem te koop omdat ik er te weinig op rijdt en ik het geld goed kan gebruiken voor een epische roadtrip die ik binnenkort ga maken. Ik heb de motor bijna 10 jaar in mijn bezit gehad en heb hem destijds tot het laatste schroefje uit elkaar gehad en alle beschadigde of versleten onderdelen vervangen. De motor heeft een kenteken en start en stopt zoals het hoort. Maakt gehakt van alles onder de 600cc!
88'er Honda cr500
VHS getuned ex zijspan blok
SPES uitlaat
Excel wielen
Goldspeed 4-zuiger klauw en zwevende schijf
WP 4054 voorvork
Showa achterpomp
Bihr voetsteunen
Goede banden, merk: Avon (voor 90%, achter 70%)
Gepoedercoat frame
Full LED verlichting met dim en groot licht
Remlicht voor en achter
Lichtspoel
Accu
TrailTech Vapor
Richtprijs €4500
Meer foto's:
Met!Met orgineel kenteken of zonder?