CR500 info en pics - Deel 9 2 smokers Rock!

Whaha
full
 
Weer aan het opbouwen van de CR500. Nu kom ik dit tegen:

2q3d43k.jpg


fenods.jpg


Dit was al zo toen ik hem kocht, niet verder naar gekeken omdat er wel meer niet klopte..
Het blok ligt correct in het frame.
Frame is van 89. Carters ook. Cilinder van 87 of 88.. kan dat het probleem zijn?
 
Heb het motortje ook eindelijk af :) Alleen wil die niet starten. De vonk is nauwelijks zichtbaar maar ik hoor van verschillende kanten dat dit normaal is bij een cr500, kan iemand dit bevestigen?

ook lekt er benzine langs het kraantje en blijft het vlotter waarschijnlijk hangen, dus we zijn er nog lang niet. :+

jjyc61.jpg


1249fk9.jpg
 
Heb het motortje ook eindelijk af :) Alleen wil die niet starten. De vonk is nauwelijks zichtbaar maar ik hoor van verschillende kanten dat dit normaal is bij een cr500, kan iemand dit bevestigen?

ook lekt er benzine langs het kraantje en blijft het vlotter waarschijnlijk hangen, dus we zijn er nog lang niet. :+

[afbeelding]

[afbeelding]

Onsteking kan ook gewoon stuk zijn.
Is vrij normaal bij die oude dingen. Kun je opnieuw laten wikkelen, of nieuwe.
HPI ST1505
HPI | Horse Power Ignition

Kan vmx-service ook voor je leveren trouwens
 
Mooi geworden!

Ontsteking is bekend probleem! Nieuwe er op..wel ff juiste ontsteking bij je bouwjaar blok zoeken ;-)

Dat bouwjaar word misschien nog de grootste uitdaging ja :9 Ken iemand die goed kan wikkelen, die zou dat klusje wel moeten klaren.

Maar eerst die lekkages stoppen en een nieuwe bougie, kabel en dop proberen.
 
Ik heb mijn cr verkocht, heb nog wat klein grut over.
Iemand interesse in een kenteken, koppeling (7 plaats) of nieuw luchtfilter?
Ohja nog 2 nieuwe bougies..
 
Laatst bewerkt:
Wat is het verschil in tank dop tussen een 86 500 en/of een 91 tot 2000.
Of is het nog vrij gelijk?
 
Iemand nog intresse voor een net rijwiel gedeelte van een crf250 uit 2009?
Ideaal voor een cr500af project.
 
Mijn kickstart heeft erg veel speling, nu hoor ik vaak dat de kicker van een TM450 ook past en deze stukken goedkoper is dan een origineel exemplaar. Echter vind ik nergens concrete voorbeelden, laat staan partnummers op het www. Iemand die dit ooit heeft geprobeerd? Of toch gewoon een nieuwe orginele pakken.
 
Mijn kickstart heeft erg veel speling, nu hoor ik vaak dat de kicker van een TM450 ook past en deze stukken goedkoper is dan een origineel exemplaar. Echter vind ik nergens concrete voorbeelden, laat staan partnummers op het www. Iemand die dit ooit heeft geprobeerd? Of toch gewoon een nieuwe orginele pakken.

Laten reviseren :)

Kost maar een paar 10tjes
App me even voor het telnr van die man.

top werk
 
Terug
Bovenaan Onderaan