CR500 info en pics - Deel 9 2 smokers Rock!

theWarrior

MF veteraan
31 aug 2008
2.756
253
56
provincie Groningen
Bedankt voor de reacties op mijn vijfje, ben zelf ook best wel tevreden met het resultaat.
Heb vandaag ook mijn nieuwe outfit opgehaald. Nieuwe Fox broek, shirt en helm, ook allemaal in zwart/wit. Ik ga dan misschien niet hard maar ik ga wel in stijl langzaam :] . Hopelijk in 2013 vaker op de CR dan in 2012.

chrisscross

MF veteraan
28 okt 2003
21.394
3
36
Noord-Holland
Bezoek site
Bedankt voor de reacties op mijn vijfje, ben zelf ook best wel tevreden met het resultaat.
Heb vandaag ook mijn nieuwe outfit opgehaald. Nieuwe Fox broek, shirt en helm, ook allemaal in zwart/wit. Ik ga dan misschien niet hard maar ik ga wel in stijl langzaam :] . Hopelijk in 2013 vaker op de CR dan in 2012.
Vrijdag MF meeting in Roosendaal. Echt een 500 baan. Komt ge ook? :9

Mario2T

MF veteraan
26 dec 2004
14.797
0
49
Vlagtwedde
www.formicola.nl
Ja, je was er wel heeeel weinig, het afgelopen jaar..

chrisscross

MF veteraan
28 okt 2003
21.394
3
36
Noord-Holland
Bezoek site
Heb mij een ander carter gekocht op ebay van een '98. Mijn was trouwens ook nog gescheurd tussen de lager en aan de kickstarteras
Ja, die scheur hebben heel veel mensen in hun blok. Vele weten het geeneens maar ik heb er nog nooit problemen door gezien.
Heb je dat carter nog een beetje voor een normale rijs kunnen kijgen?

Johnnymoto72

Rookie
10 jan 2012
24
0
33
Bergeijk
Heb mij een ander carter gekocht op ebay van een '98. Mijn was trouwens ook nog gescheurd tussen de lager en aan de kickstarteras
Je carter hoeft er helemaal niet krom van te gaan! Het versleten gat op laten lassen door een laserlasser, hij kan er lassen in leggen van 0.05mm tot enkele milimeters met minimale warmte. Wanneer het gelast is netjes nafrezen, en klaar is ie!
Wat je ook kan doen is een getrapte aluminium (6082-T6 zelfde uitzettingscoeefficient als gietaluminium) bus draaien, hetzelfde profiel in je carter frezen (0.03mm kleiner dan de bus). Carter verwarmen, de bus afkoelen, monteren, borgen (dmv stelschroefjes) en nabewerken. Hoef je geen laserlasser te zoeken aleen een goede metaalbewerker!

Mvg Johnymoto

LouwB

MF veteraan
6 dec 2005
2.124
0
32
NOP
Zit te twijdelen om een setje ktm duke 2 wielen in mn CR500AF te bouwen, moet toch wat doen met dit troosteloze weer..

Zjofje

MF'er
22 mei 2012
104
0
Cr500 '86 frame met kenteken over/tekoop! Ivm plannen cr500 af.

Tevens ben ik eigenlijk opzoek naar een crf rijwielgedeelte waar ik mee verder kan..

Alvast bedankt!

Mario2T

MF veteraan
26 dec 2004
14.797
0
49
Vlagtwedde
www.formicola.nl
Ho ho... de eerste steely heb ik weer voorzien van een blok dat ik los heb gekocht.. en de tweede was een ding dat al total loss was en waarvan ik het blok heb gereviseerd.. Ik heb alleen maar blokken gered..

Zjofje

MF'er
22 mei 2012
104
0
Weet niemand toevallig een compleet crf rijwielgedeelte dat tekoop is? zonder blok..

wacht een mooi cr500 blok dat aangetrapt wil worden!

El Snorro

MF veteraan
19 jun 2007
24.455
0
Weet niemand toevallig een compleet crf rijwielgedeelte dat tekoop is? zonder blok..

wacht een mooi cr500 blok dat aangetrapt wil worden!
Belgie staan er nog wel wat.
Heb hier laatst nog linkjes geplaatst.

Laatst bewerkt:

Zjofje

MF'er
22 mei 2012
104
0
Heb al eens gemailt..

Nu heb ik Rob motorservice mailtje gestuurd voor het laten lassen van het blok in het crf rijwielgedeelte. maar die vraag 700,- euro. Is dit niet wat veel!?

Weten jullie misschien nog iemand die dit zou kunnen doen?

jansiewansie

MF veteraan
17 feb 2007
2.749
0
35
Den Ham (ov)
Heb al eens gemailt..

Nu heb ik Rob motorservice mailtje gestuurd voor het laten lassen van het blok in het crf rijwielgedeelte. maar die vraag 700,- euro. Is dit niet wat veel!?

Weten jullie misschien nog iemand die dit zou kunnen doen?
doet ie alleen cr500af's voor dat geld of ook bijv. een rm250af?