Commentator Eurosport: Peter Bos onverstaanbaar?

tribute

MF veteraan
Donateur
7 sep 2008
1.213
618
enschede
Ligt het aan mij of is deze co-commentator van de MotoGP onverstaanbaar? In elke zin die hij zegt kan ik met geluk een paar verstaanbare woorden uithalen en dan gok ik maar wat ie ongeveer bedoeld te zeggen.
Kan echt aan mij liggen hoor, maar ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die hem niet of nauwelijks kunnen verstaan.

Dat ie verstand van zaken heeft daar twijfel ik niet aan.
 
Ja klopt dat heb ik ook vaak dat je de helft niet verstaat. Hij praat wat te snel naar mijn idee. Ik neem aan dat deze mensen wel een soort van training gehad hebben.
 
Ligt het aan mij of is deze co-commentator van de MotoGP onverstaanbaar? In elke zin die hij zegt kan ik met geluk een paar verstaanbare woorden uithalen en dan gok ik maar wat ie ongeveer bedoeld te zeggen.
Kan echt aan mij liggen hoor, maar ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die hem niet of nauwelijks kunnen verstaan.

Dat ie verstand van zaken heeft daar twijfel ik niet aan.
Wanneer je een nieuw onderwerp begint,tik dan als eerste de naam van de beste man goed. Peter Bom is zijn naam.
 
Viel me de eerste paar keer ook op, vind het nu wel meevallen, of ik ben er aan gewend of hij heeft zich verbeterd. Hij heeft iig wel inhoudelijk commentaar.
 
Peter Bom ;)

Verder praat hij inderdaad rustig, maar wat hij zegt is gewoon goed verstaanbaar en ook inhoudelijk is het goed als je het mij vraagt.
 
Prima commentator, hij wordt steeds beter naar mijn bescheiden mening, en ook mooi die technische info die hij geeft net als de info van David Emmett uit de pitlane. Een prima setting hebben ze op dit moment voor de MotoGP bij Eurosport.
 
Viel me de eerste paar keer ook op, vind het nu wel meevallen, of ik ben er aan gewend of hij heeft zich verbeterd. Hij heeft iig wel inhoudelijk commentaar.
Hij heeft dat gezeik :+ op dit forum gelezen dat tie een te snelle babbel heeft.

Nu praat hij rustiger en is goed verstaanbaar,zijn kennis/info is hoog.
 
Heb ooit, inmiddels een jaar of 15 geleden, een monteurscursus gevolgd bij Ten Kate, verzorgd door Peter. Zeer leerzaam en wat een kennis (toen al) bij Peter. Ging toen vooral over het afstellen van de motor adhv data uit de sensoren (veerweg, wielsnelheid, remdruk etc.) icm de weersomstandigheden (temp/luchtvochtigheid/wind) en adhv die data de feedback die de coureur geeft kritisch beoordelen. Klopt het wat de coureur zegt, of is er meer aan de hand? Heeft de coureur goed geslapen etc.

Kan echt genieten van het voorprogramma met de interviews en uitleg van zoals bijvoorbeeld gisteren over het dashboard van de MotoGP machines, gaaf! :t
 
Hij is wel een beetje 'op de achtergrond' .. Alsof hij niet goed in de microfoon praat...

Ik kan hem wel volgen, maar duidelijk minder verstaanbaar dan zijn collega.

Overigens vind ik zijn kennis en bijdrage wel prima :)
 
mijn vrouw vind het een verademing naast het gekakel van de moto3-2 mannen,hij praat idd wat binnensmonds maar ik ben er inmiddels aan gewend.
Vind het wel een aanwinst,dat vind ik niet van Emmet met z'n nietszeggende pittreports,dat vind ik zelfs storend.
 
Gekakel hadden we voorheen bij de Superbikes. _O-

Peter Bom praat niet echt ideaal voor een commentator, maar heeft wel compensatie zoals Van den Goorbergh. Dat zijn de mannen die we gewoon moeten horen. :}
 
mijn vrouw vind het een verademing naast het gekakel van de moto3-2 mannen,hij praat idd wat binnensmonds maar ik ben er inmiddels aan gewend.
Vind het wel een aanwinst,dat vind ik niet van Emmet met z'n nietszeggende pittreports,dat vind ik zelfs storend.
Idd , moto 2 en 3 , was 2 weken geleden zo erg dat ik de tv uit heb gezet en met de GP weer aan. Kolere , of dat die zn gebit los had zitten , ook Diederick de Vries en Patrick van den Goorbergh zien de actie slecht, zijn te druk met zich zelf en hun meningen, vaak strakke inhaal acties die live te zien zijn die niet eens opgemerkt worden door die 2
 
En laat asjeblieft die Frank weeink opzouten. Daar wordt je helemaal schijtziek van.
 
Jaaaaaaaaaaaaaaaa! Nog een Eurosport afzeik topic *O* *O* *O* *O*
















-O- :N
 
1ste weekend vond ik hem wat zachtjes staan, heb daarbij ook het idee dat hij zich nog niet helemaal vol durft / wil geven ofzo.

Dit weekend was hij weer helemaal top en vond hem goed verstaanbaar.

Als die VD Goorbergh eens ophoud met zn verdersss dan word het al een stuk beter trouwens.. Desmozeeedietsie zegt hij al niet meer iiiiejenone ook niet meer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan