Clubweekenden Ned. Ver. Zijspanrijders ( NVZ )

Wij hebben erg veel pret met de NVZ. De kinderen vermaken zich super en hebben na die paar jaar al een hechte band met elkaar. Zin in het najaars weekend.
 
Mij is het niet gelukt om even te komen kijken.
Maar ik wil sowieso wachten tot de oudste mee kan in het zijspan.
Hoe oud/ groot waren ze bij jullie toen ze voor het eerst mee gingen?
 
de oudste dochter was 3 weken en de jongste dochter 3 maand, uiteraard in de maxi cosi, kinderstoel en gordels
 
Laatst bewerkt:
Hier ook vanaf een paar maanden oud. In de Maxicosi gaat mooi, dan hebben ze sowieso geen last van de nekjes. Daarna met licht helmpje. Ze zitten in Prenatal stoeltjes met vast 5 punts gordels. Die stoeljes zitten vast met sjorbanden aan de achterwand. Daar passen ze nu (3 en 5) nog steeds in.
 
dat is wel eerder dan ik dacht.
De oudste is nu 2,5 en daarmee heb ik al eens in de tuin rond gereden.(gewoon in de gordel) Daar haal ik ook wel de 40km/h en dat vind hij alleen maar mooi dus dat is al goed :)
Autostoeltje in de bak maken is niet zo'n probleem maar dan moet ik wel iets met de helm doen.
Ik zal eens op zoek gaan naar een klein helmpje
 
Hier met 2 en half jaar.
In kinder stoeltje en skihelm.

Ze zit btw ook aan de communicatie lekker mee ouwehoeren
 
Laatst bewerkt:
Bij ons zijn ze meegaan rijden in de zijspan vanaf een week of 6 oud eerst wat in de buurt dan gewoon naar kampeerweekend toe.
 
Jongste was 2 denk ik. In kinderstoel en skihelmen.



Edit: nu we het er toch over hebben, ik heb nog 2 skihelmpjes over, iemand interesse?
Een zwarte en een witte, maten moet ik even naar kijken
Tegen verzendkosten.


Wat voor jou DAF? Ik heb je een pm gedaan
 
Laatst bewerkt:
Ik heb m heel lang op de planning gehad, maar inmiddels is die planning overruled doordat de jongens liever toch thuis blijven voor nationale burendag... Is ook altijd heel gezellig en gezien de weersvoorspellingen is dat wellicht ook een betere optie met die twee kereltjes.
 
Het was weer een gezellig weekend ondanks het mindere weer, vrijdagavond met z,n allen droog in een grote feesttent doorgebracht.
Zaterdag klein toerritje naar de piramide van Austerlitz, Zaterdagavond de jubileum BBQ. Zondag was iedereen er vroeg uit en alles snel ingepakt en voordat de hemelsluizen echt op gingen.
 
Aan de kant Oma! Over 2 weken het nvz hemelvaartweekend in Ahrbruck in de Eifel, zin in!
 
Wij gaan woensdag voor Hemelvaart die kant op. Uiteraard zijn ook niet leden welkom.
 
In Genemuiden ging het over de zijspan kindertreffens en het zou bij mij in de buurt zijn.
Weet iemand de datum?
En mag ik gewoon langskomen of moet ik bij iemand aanmelden?
 
24 tm 26 juni
Camping de Smal
Nieuw-Bergen


De meeste van die weekenden zijn open, vooral als je een keer wilt proberen. Maar t beste kan je denk ik even Jolette vragen.

Ik ben iig van plan er naar toe te gaan met de jongste 3
 
Leuk dat je er was DAF met je kleine dametje
 

Bijlagen

  • 20220625_184915.jpg
    20220625_184915.jpg
    284,7 KB · Weergaven: 34
Terug
Bovenaan Onderaan